Hemma igen
21 juli 2008
Nu är vi hemma igen! Har haft supertrevliga dagar tillsammans med Mindi och hennes familj! :Tack snälla ni för er enorma gästfrihet..vi har ju blivit så "bortskämda" hemma hos er. Varit på många trevliga utflykter, blivit bjudna på massor av god mat och goda kakor. Barnen hade jättetrevligt ihop och vi vuxna hade också jättetrevligt ihop! :)

Tänkte visa lite bilder från vår resa:

Brandbil i Nora. I Nora hade de jättemumsig Noraglass! Smaskens! :)

Mannen hoppar ner i Kalkbrottet för ett bad. Visst ser han smidig ut? fniss..

Det var underbart vackert vid detta kalkbrott! Kändes nästan som om man hade förflyttats utomlands.



Efter Leksands Sommarland så bodde vi på detta vandrarhem på Leksands Folkhögskola. Jättefräscha rum, billigt och precis vid Siljan. På kvällen grillade vi precis vid sjön, och mannen och dottern tog ett kvällsdopp kl 23 på kvällen. Här blev jag rejält myggbiten. Jösses vad de kliar nu!

Känner ni igen Mindi och mig i Orsa Björnpark? Här såg vi bla björnar, vargar och tigrar.

Innan vi begav oss hemåt till Malmö igen, så tog Mindi med familj med oss till grottorna. Vi gick upp för berg, ner i grottor, tog oss nerför ett berg med hjälp av ett rep, gick genom smala passager och nerför branta sluttningar. Kan säga att jag har en rejäl träningsvärk idag. Oj, oj, oj så otränad jag måste vara!

TACK MINDI MED FAMILJ FÖR EN TREVLIG RESA! HOPPAS VI SES SNART IGEN!

Vill ni se ännu fler bilder så gå in på Mindis blogg! :)







Skrivet av Camilla klockan 19:23 | Permalink |


4 Kommentarer:


  • Skrivet 21 juli, 2008 21:08, Blogger Gitte

    Så fina bilder, jag kan inte få in mina bilder med text under på ett snyggt sätt.....
    Vart tar du nu vägen i veckan OM o NÄR det blir fint väder? Kan ju bli samma bad?  
  • Skrivet 21 juli, 2008 23:01, Blogger Gitte

    Imorgon tisd blir vi nog hemma, adam fullt upp med kompisar,,, men resten av veckan om vädret blir bra så tar vi nog bara badet...  
  • Skrivet 22 juli, 2008 06:50, Anonymous Anonym

    Vad roligt att se Camilla. Jätte fina bilder och jag är så avis på Thomas kamera!!!!

    Vi hade också jätte trevligt... saknar er!!!

    Stor kram
    M I N D I  
  • Skrivet 22 juli, 2008 22:04, Blogger Johanna

    Iam so strong !!