Tisdag
15 juli 2008
Tittar bara in här en snabbis..har fullt upp här hemma idag. Håller på att tvätta, ska packa inför morgondagens resa, städa till marsvinen och lämna dom till mina föräldrar, åka en sväng till affären, fixa till bilen lite m.m.
Imorgon bitti kör vi upp till Mindi, och vi stannar ända till söndag. Ska bli så roligt! :)
Hoppas vädret blir bra, så att vi kan gå på Leksands sommarland på fredag.

Igår var dottern, syrran och jag på bio, och såg:


Den var verkligen bra- och så mycket bra musik! En film man blir glad av! :)
Är verkligen imponerad av Meryl Streep- hon sjöng helt fantstiskt bra!
Har du inte sett den än, så gör det!
Ha det så bra allihop, så hörs vi nästa vecka igen! Kanske jag skickar iväg något litet inlägg via mobilen...


Skrivet av Camilla klockan 09:30 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 15 juli, 2008 12:08, Anonymous Anonym

    Jag har sett musikalen Mamma Mia, men jag vill gärna se filmen också. Kul att läsa att den är sevärd!
    Det skulle vara gulligt av dig om du vill rösta på mig här:
    http://www.theguide.nu/bloggtoppen.htm
    Hoppas du får en bra dag!  
  • Skrivet 15 juli, 2008 12:47, Anonymous Anonym

    Jag har sett musikalen, och den var ju helt underbar!! Ska absolut se filmen också, men efter att ha lyssnat på soundtracket så kan jag ju i allafall konstatera att de inte når upp till musikalen i sångväg.. *s* Men håller med dig, Meryl sjunger bra! Hon och de andra är ju inte direkt några musikalstjärnor, så åtminstone hon gör ett bra jobb.

    Hoppas ni får det superdupermysigt hos Mindi!

    Kram!