Kalas, Skopunkten m.m
03 maj 2009
Så skönt med en liten långhelg igen! Man borde alltid vara ledig 3 dagar över helgen- så mycket mer utvilad man hade varit! :)

Mannen jobbade i fredags, och vi hade besök av min vän Nettan med dotter hela kvällen. Hade jättetrevligt!
I går kväll hade sonen och jag kalas, och jösses så uppvaktade vi blev. Jag fick blommor, massor av pengar och så ska jag bli bjuden på ett dagspa här i Malmö av min syster. Är ett ställe som heter Sinnesro spa. Där ska vi sitta vid bubbelpoolen och prata och få varsin behandling. Mys och så lyxigt att få gå på spabehandling igen. Ska boka in någon lördag snart!
Sonen fick också pengar, kläder, fiskeprylar och fotbollssaker.


Vädret var kanon, så vi kunde sitta på altanen större delen av kvällen. Bjöd på:

Marinerad kycklingfile´



Egen potatissallad


Fruktfat


och så foccaciabröd till

Till efterrätt blev det marängsviss! Blev en rolig kväll, då vi bla sjöng singstar i lag. :)

I dag har mannen oljat altangolvet och så har vi hunnit en tur till bla Skopunkten. Barnen behövde nya skor! Nu är det läggdags, så att man orkar med ännu en arbetsvecka.

Skrivet av Camilla klockan 21:35 | Permalink |


2 Kommentarer: