Snart helg
16 april 2009
Torsdag, och snart helg igen...

Även denna helg känns det väldigt välbehövligt! Känner mig totalt slut redan.. Min ena arbetskompis har semester hela veckan, och inga vikarier får vi ju ringa in. Alltså är det bara jag och min andra arbetskompis hela veckan. Och 2 personal på en 1-3 årsavdelning är tufft.

Dessutom har det varit 2 föräldramöten denna veckan: i tisdags var jag på möte på en ishockeyklubb där sonen ska börja, och igår hade vi föräldramöte på mitt jobb.

Ikväll har jag inget inplanerat, utan det är bara slappa framför TV:n som gäller.
Skrivet av Camilla klockan 18:32 | Permalink |


4 Kommentarer:


  • Skrivet 16 april, 2009 20:01, Blogger Mamma till flera...

    jag lider med er att ni inga vikarier får ringa in. Lägger ni om era egna scheman oxå vid sådana tillfällen?
    Vi åker till Österlen v 28.  
  • Skrivet 16 april, 2009 20:03, Blogger Gitte

    Jag kan känna att vi har det tufft ibland på jobbet,MEN vikarier får vi trots allt ha,men visst ska man först se om man klarar det ngn dag osv....
    Ikväll ser du väl medium i alla fall... kram gitte  
  • Skrivet 17 april, 2009 12:55, Blogger Lena

    När man sjunker ner i soffan, är minutrarna få innan jag slocknar.  
  • Skrivet 19 april, 2009 16:03, Blogger Mamma till flera...

    Hoppas du haft en lugn och avkollande helg och känner dig utvilad inför veckan.
    Jag har en långdag i morgon 7.30 till 19.30 pga apt. Du vet hur det kan bli :o(