Mitt i veckan
13 maj 2009

Onsdag kväll, och alldeles strax läggdags. Tänkte först bara hinna med ett litet inlägg.

Har precis haft lite TV-kväll: först Rent Hus (hur kan folk ha det SÅ skitigt egentligen?? Så mycket grejor och skit så att de knappt kan vara i rummet) och sedan Greys Anatomy.


Har varit en lång arbetsdag..avslutade arbetsdagen med ett utvecklingssamtal, så jag fick jobba över lite. Hemma vid 16.45. Bara dottern hemma då. Mannen är på kurs i Klippan 2 dagar, och sonen var iväg och spelade fotbollsmatch. Blev förlust för dom denna gången, 6-1. Går förhoppningsvis bättre nästa match, som är redan på lördag.


Vad ska ni alla göra på er sommarsemester förresten?? Vi håller för fullt på att planera vår. Ska förmodligen hyra stuga tillsammans med goda vänner..lutar åt att det blir någonstans på Jylland. Hyrde ju stuga i Blåvand för ett antal år sedan, och den semestern var kanon. Helt underbara stränder, Sommarland, Legoland m.m. Ska snart ha en liten träff med våra vänner, så att vi kan leta upp en stuga som passar våra familjer. Barnen drömmer ju om en stuga med pool, men vi får se. Har semester v 28-31 iallafall.


Måste sova nu, så jag orkar med morgondagen. Jobbar först 8-16.30, och sedan blir det planeringskväll mellan 17 och 19!! God Natt!
Skrivet av Camilla klockan 22:02 | Permalink |


4 Kommentarer:


  • Skrivet 13 maj, 2009 22:29, Blogger Gitte

    Ja tänk om 7 veckor har vi semester.. jag såg att vi ska ha samma veckor.. Jylland är underbart. Men jag tycker det har blivit tokdyrt till danmark så man kan nästan i stort sett ta en charter...någon annanstans. Legoland får jag heller aldrig nog av. När vi hade vår poolvilla förra julen låg den i Söndervig på Jylland.

    Min sommar..... först 4 veckor som är helt öppna... vet ej än, tar nog dagen som den kommer. Ev Liseberg, ev gotland OM våra vänner ska dit, förhoppningsvis lite marknader , sol, bad o slappande. SEN har vi en bonusvecka i slutet av augusti, när vi har jobbat 4 veckor... då vi sticker till Turkiet, jag o mannen o lilla A och min mamma!!!!
    Ja, jag vet.... resa nu igen.. men vi älskar ju det. kramis från mig  
  • Skrivet 15 maj, 2009 09:19, Blogger Lena

    vi plnerar en liten semester i tyskland. Det är första gången på 3 år som vi har 4 veckor tillsammans.  
  • Skrivet 16 maj, 2009 12:07, Blogger Mamma till flera...

    Danmark är ju underbart fint!! Ni kommer få det kanon.
    Vi ska ju till Österlen en vecka som du redan vet :o)) Troligen kommer en annan familj ner när vi är där, men det är inte bestämt ännu.
    Ni vet att ni är varmt välkomna om ni vill semestra norr om Skåne :o))  
  • Skrivet 18 maj, 2009 20:45, Blogger Gitte

    Jag igen då...... Jo vi ska till Marmaris kul där har vi aldrig vart. Hotell Blue star cosmopolitan med fritidsresor.....
    Trista tankar.... jo det har lindrats men jag är besviken på min arbetsgivare osv.....