Söndagsshopping
10 maj 2009
På eftermiddagen idag har dottern och jag varit iväg och shoppat på Mobilia och Entre´. Fick ju en del pengar när jag fyllde år - alltid trevligt att kunna unna sig något nytt i klädväg!!
Till mig blev det ett par nya Eccoskor, ett par jeans, ett par svarta leggings och så en ny köksduk (ja, duken är förstås inget jag ska ha på mig..fniss). Dottern fick sig ett par nya jeans..hon är även ute efter ett par ballerinaskor, men det är inte helt lätt att hitta!

Mannen, svärmor, sonen och sonens kompis var iväg på nya stadion under tiden och tittade på en MFF-match.

Nu på kvällen har vi ätit god middag: mandelfisk med mos. Mums! Tittat på Gossip Girl och lite på Wipe out.

Gårdagen ägnades lite åt städ och tvätt, läsning, Robinson m.m. Sonen hade kompis som sov över här. Redan kl 7 vaknade de tydligen i morse..tack och lov var de rätt så tysta av sig, så själv kunde jag sova ut till halv 9. Så skönt!

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen: läsa bok och ligga en stund på spikmattan.

En ny arbetsvecka väntar med både kvällsmöte, medarbetarsamtal och utvecklingssamtal. Ska bli skönt när allt detta är avklarat.
Skrivet av Camilla klockan 20:43 | Permalink |


4 Kommentarer:


  • Skrivet 10 maj, 2009 21:51, Blogger Lena

    Jasåå du var också på Mobilia, när vi var där träffade vi faktiskt på Petra som jobbade på GB. Vi pratade om N och jag att åka till entré men dit kom vi aldrig för inköp utav olja till nya bilen skulle handlas(800kr).  
  • Skrivet 11 maj, 2009 10:05, Blogger Gitte

    Tänk tänk om vi råkade springa på varandra ngn gång i våra shoppingturer.... jag var på entre i lördags. Borde nog vara en solträff snart känns det som.... just nu har jag en träff med en ond rygg som knappt ger mig ork..  
  • Skrivet 11 maj, 2009 22:03, Blogger Lena

    10 juni har friluftsfrämjandet en guidad visning till i kalkbrottet, doktor Pripps son var också läkare här i Limhamn det var kanske honom du hörde om.  
  • Skrivet 13 maj, 2009 12:56, Blogger Mindi

    Hej vännen!

    Hoppas att ni mår bra?
    Vi har faktiskt inte bestämt något särskilt för sommaren.... Var i Danmark ska ni hyra stuga? Mysigt!!!

    Stor varm kram
    M I N D I