Uppdatering
22 mars 2010
Länge sedan jag skrev här på bloggen- 2,5 mån- men nu så kommer det en liten uppdatering! :)
Blogginspirationen har väl inte riktigt kommit tillbaka, men det hoppas jag den gör snart! Måste ju skriva här, nu när Mindi gjort min blogg så vårfin! Tusen tack Mindi! :)

Detta året började med sjukdom! Dottern drabbades av körtelfeber och var riktigt dålig i 3 veckor! På torsdag har hon återbesök hos läkaren, och då hoppas jag att hon är helt frisk. Ska kolla så att hennes levervärden har sjunkit- är de bra så kan hon äntligen få börja med sin cheerleading igen.

Annars har de första 3 månaderna av året bestått av mycket hockey. Nu i helgen (fredag-söndag) har mannen varit med sonen på hockeycup i Stockholm. Tyvärr var sonen lite hängig där uppe och fick hoppa över ngn match. De kom hem vid halv 12 i går kväll, och då mådde han inte alls bra. Nu har han feber, ont i halsen och hostar. Blir till att vara hemma några dagar från skolan!

Mannen jobbar kväll både idag och imorgon, så idag har jag bara behövt vabba 1,5 timme och så blir det imorgon också.

Dottern och jag har haft "tjejhelg" här hemma när de var i Stockholm. I lördags var vi och shoppade lite nya kläder till dottern, och på kvällen köpte vi pizza och hyrde filmer. Mysigt!

Det blev "The ugly truth", Bröllopsfotografen" och "Äntligen midsommar". De var bra allihop, men bäst var nog The ugly truth. Jättekul film!


Skrivet av Camilla klockan 18:32 | Permalink |


9 Kommentarer:


  • Skrivet 25 mars, 2010 19:54, Blogger Gitte

    Kul att se en uppdatering.....börja fundera om det fortfarande var trettondags afton hos dig... MEN jag har ju träffat dig IRL.. så... jag får väl vara nöjd.  
  • Skrivet 05 april, 2010 09:12, Blogger Mindi

    Hej kompis!

    Hoppas att ni har haft en jätte fin påsk!

    Stor kram
    M I N D I  
  • Skrivet 28 april, 2010 11:02, Blogger Mindi

    Jo just nu står en ny bil högst upp på önskelistan. ;)

    Kram kram
    M I N D I  
  • Skrivet 12 maj, 2010 19:59, Anonymous Junitjej

    Vilken fin blogg du har!  
  • Skrivet 24 maj, 2010 17:44, Blogger Mindi

    Kikar in för att se om du har skrivit något. ;))

    Kram
    M I N D I

    P.S
    Gillar du rosa och är swappsugen??? :)
    Kika in här:
    http://mindidagar.blogspot.com/2010/05/rosa-swapp.html
    D.S  
  • Skrivet 26 juni, 2010 17:35, Blogger Mindi

    Näe inga semesterplaner mer än LONDON på måndag... ihoooo!!!! :)

    Kram kram
    M I N D I  
  • Skrivet 30 juli, 2010 16:34, Blogger Skånegrabben

    Hej

    Full fart i familjen....fion blogg.....var Bröllopsfotagrafen sevärd? Jag har länge undrat om den är värd och se...  
  • Skrivet 03 september, 2010 18:29, Blogger Mormor S

    Stort tack för att du var in och gratulerade mig på födelsedagen på min blogg. Det är jätteroligt.

    Jag läste att din dotter haft körtelfeber. Det hade Mindi också precis när hon börjat på gymnasiet.
    Hon hade också hög feber och dålig ett tag efter. Hon var tvungen att ta det lugnt flera månader efteråt och inte vara med på gymnastik eller andra aktiviteter.

    Ha en trevlig helg önskar jag.
    Kram från Siv  
  • Skrivet 18 september, 2010 19:43, Blogger Mindi

    Hej hej!

    Inte har du väl slutat att blogga????? ;)

    Stor kram
    M I N D I