Ullared
23 november 2009
Ja, jag har inga planer på att åka dit den närmsta tiden, men jag har precis sett Tv-programmet Ullared. Tycker det är riktigt kul att titta på, men förundras över hur man kan handla där för 50 000 kr!!! Och hur får man med sig allt hem?? Måste nog säga att jag hellre hade unnat mig en härlig semester för de pengarna. Kan ju bli en riktig lyxig långsemester för de pengarna!

Ska strax lägga mig. Är trött efter en stressig dag på jobb. Behöver sova ordentligt i natt, för imorgon blir det en LÅNG dag på jobb. Börjar kl 8 och kommer väl hem ca 12 timmar senare.
Kl 17 imorgon ska vi ha julpysselkväll med föräldrar och barn på vår avdelning.
Vi dukar fram material och förslag på julpyssel, och föräldrarna ska pyssla med sina barn.
Knytkalas blir det också. Har adventspyntat på avdelningen idag, och imorgon åker plastgranen och julmusiken fram. Kan nog bli riktigt trevligt!

Godnatt alla vänner! Nu blir det sängen och Anna Janssons senaste bok! :)
Skrivet av Camilla klockan 21:28 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 24 november, 2009 18:12, Blogger Gitte

    JA man förundras att man kan handla för såååå mkt???? Och JAG som DU hade ju hellre rest långt långt för dom pengarna. Sååå mysigt det låter att få pyssla med föräldrar och barn osv...här är det ju svårt att ens få föräldrarna till möten. Jag hade tänkt att pynta avd imorgon...men med tanke på vissa barn som inte klarar av förändringar inne hos oss så blir det nog mkt lite detta år.
    Kram gitte  
  • Skrivet 25 november, 2009 20:31, Blogger Lena

    ullared blir det för dottern, mamma och jag på lördag, min kusins svåger handlade för 30.000 när han var på semester här i sweden, är bosatt i Iran.