Chearleding och julklappar
13 december 2009
Denna helgen har gått precis lika snabbt som vanligt!
Idolfinal på TV i fredags..och jag blev nöjd! Min favorit Erik vann, och vinnarlåten tycker jag var ovanligt bra! :) Den låten har gått varm här hela helgen.

Igår hade dottern cheerleadinguppvisning, så hela familjen+ mormor åkte dit och tittade. Så duktiga de är efter bara 3-4 månader!!


Hann även med veckohandling och Robinson.

Idag var dottern och jag på shoppingcentrat Entre redan när de öppnade kl 10. Gick där i 4 timmar, och tack o lov så var det inte SÅ mkt folk. Avskyr när man behöver trängas med folk och stå i långa köer. Blev lite julklappar köpta, men är långt ifrån färdig. Mannen och jag fortsätter nog julshoppandet i morgon kväll!
I eftermiddags blev det en tur till föräldrarna. Syrran och systerdottern var där, så det blev lite prat plus fika. Kvällen ägnades åt matlagning och åt att skriva julkort.

Och vips, så är helgen slut!! Läggdags nu, så att man orkar med ännu en veckas jobb!

Skrivet av Camilla klockan 21:54 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 13 december, 2009 23:30, Blogger Gitte

    Såg o hörde ni också det festliga lucia tåget som åkte rulltrappan ner o upp hela tiden med vacker sång???

    Jag o mannen var där vid ett tiden då kanske ni satt o fika ngn stans...

    Ha nu en bra vecka o jobba lagom du vet...kram  
  • Skrivet 16 december, 2009 19:58, Blogger Gitte

    Vill man höra B så får man vara redo i chatten....ha ha