Nu räcker det väl?
18 februari 2008
Ja, nu räcker det väl med sjukdomar här hemma? Sonen fick ju lite feber i lördags, men eftersom han var rätt så pigg och inte mådde så dåligt för övrigt, så trodde vi att det skulle gå över snabbt. Men icke!
I morse hade han 38,6 i feber, han börjar bli förkyld, hostar, är hes och har ont i huvudet! Så trist! Så det var bara att stanna hemma från jobbet idag- igen...är ju bara 1,5 vecka sedan han var sjuk sist!

Imorgon kommer jag iväg till jobb..mannen ska jobba kväll. I och för sig börjar han redan 13.30, men han får vabba 3 timmar tills jag är hemma. På det viset är det bra med mannens oregelbundna arbetstider..att man ibland slipper vabba hela dagar.

Dottern har sportlov, och hon har precis varit iväg med en kompis på bio. "Juno" såg de, men det var väl ingen höjdarfilm. Sådär tyckte dom!
Imorgon ska hon iväg på "Tjejmässa" med några kompisar, och sedan sova över hos en kompis. Skönt att hon har och göra iallafall, så hon slipper vara hemma och ha det tråkigt när brorsan är sjuk.

Imorgon bitti ska jag iväg till tändläkaren på kontroll. Var 2 år sedan sist, så det är väl på tiden. Ska ärligt säga att jag inte är speciellt förtjust i att gå till tandläkaren. Tycker varken om att ta bort tandsten eller att laga hål (vilket jag bara gjort en gång).Ja, jag vet att jag är tramsig, men så är det bara.
Dottern ska till tandläkaren dagen efter och dra ut en tand, och det är såklart värre. Hon har en hörntand som växer över den andra, så den gamla tanden måste ut. För en månad sedan drog hon ut en annan hörntand. Då var hon jättenervös, men det gick så bra så. Tror inte hon är lika nervös denna gången.
Skrivet av Camilla klockan 15:14 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 18 februari, 2008 16:48, Blogger Gitte

    Trist med sjukdomar hela tiden.... men vi syns väl som sagt imorgon en liten stund i alla fall. Jag har vart iväg idag nästan hela dan, känns bra. men också annorlunda....  
  • Skrivet 18 februari, 2008 22:33, Blogger Lena

    Vi kanske ses på ditt jobb, jag ska försöka komma in en liten stund under min middag imorgon (tis)