Oj!!
16 februari 2008
Oj, säger jag bara!! Var helt säker på att Carola och Andreas skulle gå vidare till final, och så hoppades jag på Ola. Men så blev det ju inte! Vilken chock..speciellt då för Carola!! Visst såg hon väl chockad ut? :)
Sanna Nielsens låt var också jättebra..däremot är jag inte speciellt förtjust i henne.Rongedahls låt tyckte jag var sådär..betydligt bättre än Kebabpizzan iallafall. Vilken himla tur att de inte gick vidare..dagens klart sämsta låt var det (enligt mig och barnen).

Sonen har fått feber nu på eftermiddagen, och mår inget vidare. :(
Detta året har inte börjat speciellt bra för oss..först var mannen sjuk i över en vecka, sedan jag i nästan 2 veckor. Under tiden jag var sjuk var även dottern sjuk några dagar. För 1,5 vecka sedan var sonen sjuk ca 5 dagar, sedan dottern ungefär lika länge. Nu är det sonens tur igen. Måtte vi hålla oss friska länge sedan!

Nu på eftermiddagen har jag kollat på Ghost whisperer de sista avsnitten av säsong ett. Är verkligen en bra serie, och imorgon måste jag fortsätta titta på säsong 2. Kanske ett avsnitt redan ikväll..den slutade ju så sorgligt. Måste ju se vad som händer!
Skrivet av Camilla klockan 22:00 | Permalink |


3 Kommentarer:


  • Skrivet 16 februari, 2008 23:15, Blogger Lena

    Carolas och Andreas låt blev jag besviken på, Sanna med sin röst och med känsla som känns äkta var på en egen nivå tyckte jag.
    Under hela melodifestivalen peppade vi pappa N att lämna in ett bidrag till 2009, vi undrade hur de andra tusen bidragen var som lämnades in när en del låtar i delfinalerna är usla !!!!  
  • Skrivet 16 februari, 2008 23:31, Anonymous Anonym

    Ja du Carola hade nog aldrig trott detta ha ha...
    ja ja...jag kollade bara för att se björn gustavsson ha ha ha...han är ju helt fantastisk ;)

    Hoppas din son kryar på sig det där låter inte alls roligt :(

    Underbar serie det där ;)
    Älskar Ghost Wisperer  
  • Skrivet 17 februari, 2008 16:05, Blogger Gitte

    Ja carola såg lite chockad ut, men jag tycker inte hon gjorde låten så bra heller, andreas va bra... men hon skrek för mkt( har haft problem med halsen kanske därför), jag trodde själv på dom. Men jag tycker Sanna var jättebra....

    Men du det var väl andra generationen som framförde kebabpizzan?? Eller???