Alla hjärtans dag
14 februari 2008
Alla hjärtans dag idag, och jag har varit uppe med tuppen (kl 5). En kollega var sjuk, så jag öppnade kl 6.15. Tidigt, men väldigt skönt att gå hem tidigt också (13.30). :)

Barnen på förskolan fick göra Alla hjärtans dagkort igår...


...och idag gjorde vi Alla hjärtans dag kakor av mördeg.

Av en gullig förälder fick vi i personalen en ask Alladinhjärtan. Mums vad gott, men inte bra för "min diet"- jag som ska hålla igen.




Skrivet av Camilla klockan 12:25 | Permalink |


4 Kommentarer:


  • Skrivet 14 februari, 2008 15:26, Anonymous Anonym

    Kakorna ser riktigt smaskiga ut!!!
    men inget för min tandvärk(blää)  
  • Skrivet 14 februari, 2008 17:02, Blogger Lena

    Vad duktiga ni har varit !!!
    både kort och kakor  
  • Skrivet 14 februari, 2008 19:02, Blogger Gitte

    Så flitiga ni är, jag som inte gör ett dugg längre på avd....... men jag har ju fullt upp med prinssessan som ni vet.

    Men smakade Du chokladhjärtan???? Jag lyckades hittils hålla mig till min mumsiga diet..  
  • Skrivet 14 februari, 2008 22:21, Anonymous Anonym

    Så duktiga vi är *tihi*
    Eller det är kanske barnen som är flitiga ;) he he he

    Goda kakor iaf...
    jag kan inte hålla mig borta från godsaker :/