Utmanad
10 augusti 2008
För ett tag sedan blev jag utmanad av Lotta, och här kommer äntligen mina svar! Bättre sent än aldrig! :)

5 saker som är på min "att göra lista" idag:

*Ska hälsa på min vän och fd arbetskollega Malin och hennes lille bebis.
*Åka och handla mat
*Göra potatissallad
*Tvätta och röja undan här hemma
*Sitta med schemaförslag till jobbet

Vad gjorde du för 10 år sen?

Jag, mannen och dottern bodde i en trea i stan. Jag hade precis börjat ett vikariat på min fd arbetsplats. Tänk att jag stannade där ända tills i våras. Åren dom bara går! J

Ställen du bott på?

När jag bodde hemma, i en lägenhet i Limhamn. Sedan bodde jag inneboende ett år i Ystad (tillsammans med tre andra tjejer)..gick en turismutbildning då. Flyttade hemifrån till en tvåa vid Konserthuset i Malmö och fem år senare flyttade vi till trean inne i stan (Kronprinsen).
För 5 år sedan flyttade vi till radhuset vi bor i nu.

5 saker du skulle gjort om du blev biljonär?

*Jag skulle garanterat slutat jobba, eller åtminstone tagit tjänstledigt. För att sedan möjligtvis jobbat lite grann.

*Rest runt i världen

*Låtit folk få renoverat färdigt vårt hus, eller varför inte köpt ett nytt hus med egen pool, större kök och större toalett. Anställt städerska, trädgårdsmästare och en kock. Tänk att få slippa alla sådana måsten.

*Unnat mig att få gå ofta på massage, fotvård, ansiktsbehandlingar och åka på spa.

*Satt undan massor av pengar till barnen och delat med mig till nära och kära.

Ja, drömma kan man ju alltid göra! :)
Skrivet av Camilla klockan 09:40 | Permalink |


1 Kommentarer: