Mitt i veckan
05 november 2008
Så har mer än halva arbetsveckan gått!
Skönt..bara 2 dagar kvar sedan är man ledig igen! :)

Slutade redan kl 15 idag, så hela familjen har hunnit med en liten shoppingtur till Caroli.
Skulle köpa en present till sonens kompis, han ska på kalas på fredag kväll. Blev en ny bok med LasseMaja som heter Kyrkomysteriet. Även sonen fick sig en ny bok. Han är bara 8 år, men slukar böcker. Älskar att läsa böcker, precis som sin mamma!
Var även en tur in på Team Sportia..men inte hittade jag mig någon ny vinterjacka där heller. Blir galen på att jag inte hittar någon!! Vill ha en ny, för nu börjar det bli riktigt kallt ute!
På hemvägen stannade vi till i Falafelkiosken. Gott och billigt- perfekt när man inte orkar laga mat!

Undrar om sonen håller på att bli sjuk! Han var hängig redan igår kväll: snorig och huvudvärk. Nu på kvällen ser han ännu sämre ut. :( Stackaren! Känner mig själv inte på topp. Jobbade ju med feber i förra veckan..vilade upp mig ordentligt i söndags..kände mig bättre i måndags och igår, men idag har jag så jäkla ont i halsen, känner mig frusen och har huvudvärk. Blä! Hoppas det inte blir värre...har en trevlig träff med några fd kollegor på fredag, som jag ser fram emot jättemycket! :)
Skrivet av Camilla klockan 19:23 | Permalink |


7 Kommentarer:


  • Skrivet 05 november, 2008 19:44, Blogger Vicki

    Ni verkar ha hatt en trevlig "bröllops midda"

    Vilken förskola i Malmö jobbar du på?

    Inte roligt med dessa sjukdomar dem går runt nu både på jobb och hemma.

    Klarade din son sig?

    Min mailadress:
    vicki11@telia.com


    Ha det bra,Vicki  
  • Skrivet 05 november, 2008 20:17, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Ja nu är det sjukdomstider. Jag är hemma själv och kurerar mig.

    Kram från Eva  
  • Skrivet 05 november, 2008 22:16, Blogger Christel

    Kikar in o önskar mig oxå receptet på kladdmuffins (läst i Vickis blogg) :)

    Kram  
  • Skrivet 06 november, 2008 02:07, Anonymous Anonym

    Hej, Hej..

    Läser din blogg genom Vicki´s blogg.

    Mums, det lät gott med dessa kladdmuffinen, kan man få det receptet..??

    Ja du, snart helg säger du.. *s*
    Ja, och jag jobbar hela helgen.
    Men, jag ska inte klaga jobbar bara 41.9 % så jag är ledig ofta ändå... :o))

    Kolla gärna in på min blogg,, ännu roligare om du kommenterar tillbaks.
    http://minegen65.blogspot.com

    Klarade sig grabben från förkyldning..??

    Ha det så bra.. // Annelie  
  • Skrivet 06 november, 2008 10:34, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Hoppas sonen är frisk?! Jag sitter i skolan. Ha en bra dag! Kram Maria  
  • Skrivet 06 november, 2008 21:13, Blogger Christel

    Var så säker på att jag kommer fortsätta att läsa dig blogg... du behöver inte ens locka med ett recept ;)

    Kram  
  • Skrivet 08 november, 2008 04:30, Anonymous Anonym

    Hmm.. jag sitter och funderar på denna Falafel-kiosken..
    Är det den som ligger vid Mobilia..??
    Eller kanske inte.. för i Malmö så finns det nog ett gäng sådana matställen.. haha

    Ha en trevlig fortsättning på helgen.. // Annelie

    http://minegen65.blogspot.com