Fredags kväll
17 oktober 2008
Äntligen fredag!
Denna kväll har mest tillbringats framför TV:n. Köpte pizzor som vi åt till "Camp rock" på Disney channel. Fortsatte sedan att se Idol och Singing Bee. En riktig slapp och skön fredags kväll med andra ord!! Precis vad jag behövde efter en hård arbetsvecka! :)

Bara barnen och jag som slappat förresten- mannen har varit flitig och fogat klinkersen nere i källaren. Blir så fint när det är färdigt. Återstår bara att måla rummet innan det är helt klart.

Ska snart krypa ner i sängen. Kl 10 imorgon ska hela familjen iväg och klippa sig.

God Natt!
Skrivet av Camilla klockan 23:04 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 17 oktober, 2008 23:17, Blogger Gitte

    Låter skönt... vad tycker du om Idol?

    Klippa sig?? Hm jag ser hemsk ut,, men som sagts inte förrän jag når mitt andra mål skall det beställas tid... hm jag lär nog bli som en hippie om det ska ta fem veckor till  
  • Skrivet 19 oktober, 2008 11:10, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Låter som en riktigt skön kväll!
    Jag har inte följt Idol i år, så nu är jag helt "borta" om vem som är vem och vem som är bra :)

    Kram från EVa