Hemligt bröllop
11 oktober 2008
Igår var jag med på ett "hemligt bröllop". Det var min vän och fd kollega Malin och hennes sambo som skulle ha dop för sin son i Fosie Kyrka. Vad många gäster inte visste var att de innan dopet skulle gifta sig också. :)

Jag och 2 fd kollegor visste detta sedan innan, och även om vi inte var inbjudna till dopet/bröllopet (bara närmsta släkten och vännerna), så fick vi gärna komma och titta i kyrkan.
Och detta ville vi såklart inte missa! Var ett jättevackert bröllop/dop, och efteråt fick vi kasta lite risgryn på brudparet! Grattis till er båda! :)


Lördagskvällen tillbringades framför TV:n och "Stjärnor på is". Dottern var på fest och sonen hade en kompis som sov över.

Kl 8 i morse vaknade vi av ett fasligt dunsade i golvet, i sonens rum. Var sonen och kompisen som hoppade och hade sig till PS2 Eye Toy!! Vilket uppvaknande!

Skönt att komma upp i tid ändå- vi har hunnit med en hel del idag: 2 vändor till återvinningen med skräp, dammsugit/torkat golven, putsat köksfönstrena, mannen har fortsatt med att lägga klinkers i källaren och nu så har jag köttfärslimpan i ugnen.
Känner mig rätt slut..och ändå hade jag velat hinna med mer. Nackdelen med hus, är ju att det är så mycket att städa och hålla ordning på. Hade helst hunnit med de andra fönstrena också, dammat (när gjorde man det sist?) och fixat till lite i trädgården som börjar lika en djungel nu.
Men vi får väl fortsätta nästa helg...
Skrivet av Camilla klockan 16:55 | Permalink |


4 Kommentarer: