Beställt stuga
28 maj 2009
Dålig uppdatering av bloggen, men jag har legat i migrän ett par dagar. Blä!! :( Men är uppe på benen idag och har jobbat. Känner mig inte helt som vanligt än- brukar ta ett par dagar innan man känner sig helt återställd. Fick ny migänmedicin utskriven när jag var hos företagsläkaren, men inte hjälpte den något bättre. Sååå trist!

Men nu till något roligare! Vi har nu i veckan beställt vår semesterstuga som vi ska åka till den 11 juli tillsammans med våra goda vänner Nettan och Jörgen och deras barn. Blev en stuga uppe i Lökken, i Nordvästra Jylland. Ser superfräsch ut och ligger 200 m från stranden bara.





Skrivet av Camilla klockan 18:32 | Permalink |


5 Kommentarer:


  • Skrivet 28 maj, 2009 20:29, Blogger Gitte

    DET ser jättetrevligt ut med stugan...
    Migrän... jag undrar om det är det jag haft.. är fortfarande slagen av dessa dagar,
    Angående solträff... jag tror inte W heller var så glad för den dagen..
    Har du din mailadress kvar? Jag har mailat dig, men icke ngt svar.
    Kram gitte  
  • Skrivet 28 maj, 2009 21:20, Blogger Malin

    Det är klart att vi snart ska träffas:)
    Det är ju snart dags för mig att börja jobba igen:(
    Du.. ska du ha in några barn som heter Elliot o Oskar?
    Känner mammorna nämligen;)'

    Kramis  
  • Skrivet 28 maj, 2009 21:54, Blogger Malin

    Jag börjar 1 september..
    Allt jag vet är att dom ska börja på mossängens fsk...
    När ska du ha semester?
    Vi kan väl träffas då?

    Kram  
  • Skrivet 28 maj, 2009 21:56, Blogger Malin

    Du måste skaffa facebook;)
    Är inne där varje dag ju!!  
  • Skrivet 04 juni, 2009 18:34, Blogger Mindi

    Åh så mysigt det ser ut!!! Var hittade ni stugan???

    Annars kanske ni kan hänga med oss till Paris och Eurodisney??? :)

    Kramis
    M I N D I