Redan torsdag
23 juli 2009
Denna vecka har gått SÅ snabbt, redan torsdag kväll! Det fina vädret lyser med sin frånvaro tyvärr, jag som vill hinna med lite stranddagar innan jag börjar jobba igen...Det fina vädret kommer säkert i augusti, när det är dags att jobba. :(

Sov länge idag- gick inte upp förrän efter kl 10. Snacka om att man får fel dygnsrytm när man har semester. Gick bara upp och åt frukost, sedan la jag mig igen eftersom jag hade huvudvärk. Tack och lov gick den över, så nu på eftermiddagen har hela familjen varit iväg och spelat minigolf. Är roligt med minigolf, men som vanligt vann maken. Dock bara med sju poäng, så jag var minsann inte så långt efter.
Efter minigolfen har vi mest slöat: jag har legat på sängen och läst en bok. Blir nog att vi ser någon film lite senare ikväll.

Igår började jag dagen med att vara på en fotvårdsbehandling. Underbart skönt, och nu är fötterna så mjuka och fina! :)
Var även på släktträff på eftermiddagen/kvällen. Mina föräldrar, syster o systerdotter, farbror och faster med sina 3 barn med respektive och barn. Vi blev väl ca 20 personer.
HAde knytkalas, så det blev grillat, potatis- och pastasallad, goda kakor och godis. Hur gott och trevligt som helst!

Avslutade kvällen hemma med den nya Wallanderfilmen "Kuriren". Tyckte den var sådär! "Hämnden" var mycket bättre!
Skrivet av Camilla klockan 18:50 | Permalink |


1 Kommentarer:


  • Skrivet 23 juli, 2009 20:33, Blogger Gitte

    Visst e det skönt med slappande.... men visst solen hade ju fått komma fram lite mer... Vi hade tänkt Ven imorgon men ändrat det till fotbollsgolf istället ...någonstans vid trelleborg...kul då kan jag också få in en tur på Agdas.... hejsan