Lökken
10 juli 2009
Imorgon bitti så kör vi iväg till Lökken i Nordvästra Jylland! Har hyrt en stuga tillsammans med några vänner, och det ska bli såå mysigt att semestra ihop med dom i en hel vecka!
Hoppas ju på fint väder- stugan ligger ju bara 200 meter från den milslånga stranden.

Första semesterveckan har gått riktigt fort! Vi har mest tagit det lugnt nu i veckan. Inhandlat massa till resan, bla en bikini till mig, fixat och donat. I tisdags kväll var vi hos våra vänner och planerade resan, vad vi ska ha med oss och så. Har även hunnit med ett besök hos sjukgymnasten och ett hos massören!

Dottern blev sjuk natten till i tisdags: feber och förkyld. Som tur är har febern försvunnit, men hon känner sig fortfarande hängig. Har själv kännt mig lite smådålig igår och idag: jätteont i halsen och hängig, men förhoppningsvis blir det inte värre än så!!

Såg en film hela familjen häromkvällen som jag beställt från Discshop: "Med Lill-Klas i kappsäcken", en film som jag såg på bio när jag var ca 14 år!

Barnen och mannen undrade vad det var för en gammal film jag beställt, men de blev glatt överraskade. Som vi skrattade åt filmen! :)
Ikväll väntar köpepizza och fortsatt packning! Hörs igen om en vecka!
Ha det så bra alla vänner! :)


Skrivet av Camilla klockan 18:01 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 10 juli, 2009 19:21, Blogger Gitte

    Ha det nu såååå bra. Och vila o umgås o ha trevligt o förhoppningsvis kommer solen tillbaka.
    Bikini? Hur ser den ut? o var...
    Jag inhandla en själv på Lindex, i kornblå o brunt, såg en till i rosa o turkos så det får nog bli den oxå  
  • Skrivet 10 juli, 2009 22:29, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! BANGOLF?? Vilken klubb spelar de i? Ska de till Kungälv på SM nu då? Det ska vi :) Mannen och hans stora son spelar. ha en skön resa! Kram MAria