Varmt!
30 juni 2009
Jösses, vad varmt det har varit idag! Har kännts som rena ramna bastun på gården på mitt jobb- inte fläktat det minsta. En sådan dag hade man hellre tillbringat på stranden!

Slutar tidigt imorgon, och är vädret ok så ska jag och barnen åka och bada. Hade varit såå skönt..har inte varit och solat/badat på stranden en enda gång i sommar. Så det är på tiden!!
Men det blir väl betydligt mer av det när man väl har semester.
Bara 3 dagar kvar att jobba nu!! :)

Efter jobbet var jag och dottern en sväng på stan. Dottern köpte några linnen och jag köpte en munkjacka på rea till sonen. Blev sen middag på altanen när vi kom hem, inte förrän vid 20-tiden. Men man är ju inte speciellt hungrig i denna värmen inte! Åt en god kycklingpastasallad med banancurrysås. Smaskigt!

I söndags var hela familjen och shoppade. Dottern och jag på Entre´och sonen och mannen ute på Toftanäs. Blev nya shorts till mig, linnen, trosor och munkjacka. Mannen köpte 2 nya objektiv till sin kamera, så han är ju överlycklig nu! De har han drömt om länge nu...Blir fantastiska bilder! Får visa några senare på bloggen!
Skrivet av Camilla klockan 20:58 | Permalink |


0 Kommentarer: