Sjuka familjen
05 februari 2007


Här har ni sjuka familjen!! :( Blev brakförkyld i början på förra veckan, och i torsdags var jag såpass dålig så att jag fick stanna hemma från jobb: förkyld, halsont, hosta och lite feber. I fredags kväll blev sonen sjuk: nästan 40 graders feber, ont i örat och hostig. Dottern började också snora rejält!!
Så det har blivit en väääldigt lugn helg med näsdroppar, alvedon och hostmedicin! Mannen har jobbat hela helgen, och det har väl egentligen varit tur för honom att han fått vara härifrån...så att inte han också skulle ha blivit smittad! Är otroligt att han har klarat sig! Idag stod jag inte ut längre, så jag åkte till Hälsokosten och köpte Esberitox. Hoppas det hjälper snarast!! Är SÅ trött på att vara sjuk - är bara drygt en månad sedan sist!

Sonen är feberfri och pigg idag, så förhoppningsvis kan han gå till skolan imorgon. Dottern är fortfarande lite förkyld, men jag tror hon klarar av att också gå till skolan imorgon. Själv hoppas jag att jag kan klara av att gå till jobb på onsdag. Får se hur det känns imorgon...

Idag har jag beställt biljetter till musikalen Grease på Nöjesteatern i Malmö!! :) Det är syrran, dottern och jag som ska gå den 1 april! Måns Zelmerlöv spelar Danny, och det ska bli SÅ roligt att se! Har bara hört så mycket positivt! Så nu har man verkligen något roligt att se fram emot!



Skrivet av Camilla klockan 21:30 | Permalink |


5 Kommentarer:


  • Skrivet 06 februari, 2007 09:51, Blogger mintid

    Tack för dina snälla ord om min sida :).

    Espiritox. Har aldrig köpt det men hört att det ska vara bra. Det är lite penicillintyp har jag för mig??
    Har det hjälpt??

    Kramis  
  • Skrivet 06 februari, 2007 17:43, Blogger ikas

    Nä, men nu får ni ta och bli friska. Håller tummarna för att ni fått er beskärda del nu och får vara friska.

    Grease var jag och V och såg för......2 år kanske och den var jättebra. Kan tänka mig att Måns kan vara bra som huvudrollsinnehavare.  
  • Skrivet 08 februari, 2007 23:03, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Tack:9 JA kameran tar bra bilder. Trist att ni är sjuka! Åh snö hos er med:) Vi har fått massor! Grease skulle jag med vilja se! kram  
  • Skrivet 11 februari, 2007 19:38, Blogger Mindi

    Usch så trist att ni är sjuka. Hoppas hoppas att ni ska må bättre nu. :)

    Vad skoj att ni ska gå och se GREASE! :)

    Stor varm kram
    M I N D I  
  • Skrivet 13 februari, 2007 22:48, Anonymous Anonym

    Hoppas ni är lite piggare nu!
    Men du.. vad kul med Grease!!!! Hade hoppats att de skulle komma hit, men de kom inte högre upp än till Umeå.. :(
    Nåväl, har köpt biljetter till Markus konsert i april idag, så vi får väl vara glada åt det istället! :)

    KRAM!