Dan före dan före dopparedagen
22 december 2007
Nu är jag ledig i 5 dagar! Jobbar sedan den 27-28 och är sedan ledig ytterligare 5 dagar. Nyårsveckan jobbar jag bara den 3-4 januari. Skönt med lite ledighet! Känner att jag verkligen behöver det också!

Ställde klockan i morse, så att jag var nere på ICA strax efter att de öppnade kl 8. Trodde att det skulle vara lite mindre folk då, men icke! Massor massor av folk som skulle handla inför julen! Fick iallfall handlat det mesta i matväg till julafton. Ska köpa massa läsk, must osv, men det tror jag vi gör senare i kväll. Strax innan de stänger kl 21, kan det vara mindre folk då tro? Fast nu innan jul antar jag att det är mycket folk hela tiden. När jag packat upp alla varorna, åkte sonen och jag bort till Lindex och köpte honom en ny skjorta. Provade ett par finbyxor också, men de var tyvärr för stora. Är kul när han klär upp sig lite till jul och nyår, för tidigare har han vägrat att använda skjorta.

Klockan 11 idag var jag redan färdig med inköp av mat och skjorta. Perfekt, för i normala fall hade jag väl precis ätit frukost och gjort vid mig. Nu är mannen med dottern på sista ridningen för denna terminen. Jag tar det bara lugnt en stund, sedan ska det både städas, göras julgodis och julmat. Fast vi har ju hela dagen på oss imorgon också, så det känns inte som om vi behöver stressa. Tänkte köpa pizza ikväll, så slipper vi tänka på att laga middag. Blir nog att vi ser någon film ikväll. Har sett klart på hela första säsongen av House. Den var så bra, så andra säsongen måste snart köpas!


Skrivet av Camilla klockan 11:31 | Permalink |


5 Kommentarer:


  • Skrivet 22 december, 2007 13:19, Anonymous Anonym

    Pizza till middag låter lockande, jag åt julbord på jobbet igår, och det kan vara skönt med nåt helt annat att ladda upp med innan all julmat under julhelgen. *s* Det blir nån film här med senare ikväll, vi får lite gäster ikväll på en glöggkväll, men det blir nog inte så sent så vi hinner nog med en film också. Man måste ju vända lite på dygnet också när det är jul, det hör liksom till.

    Passar på att önska dig GOD JUL också, om vi inte hörs innan dess!

    KRAM!  
  • Skrivet 22 december, 2007 21:26, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Önskar dig God Jul!! Kram / MAria  
  • Skrivet 23 december, 2007 09:21, Blogger ikas

    Inne för att önska dig en riktigt mysig JUL!

    Kram!  
  • Skrivet 23 december, 2007 22:38, Anonymous Anonym

    Hej kollegan

    Vill oxå önska dig en riktigt god jul
    Vi ses den 27:e

    Kram Malin  
  • Skrivet 27 december, 2007 17:28, Blogger Mindi

    Hej min vän!

    Hoppas att ni hade en underbar jul!!!! Tack för jätte fint julkort!!!!

    Stor kram
    M I N D I