Nytt jobb!
12 december 2007
Jag har fått nytt jobb!!! Var på anställningsintervju för ca 5 veckor sedan..och jag hade nästan gett upp hoppet om att de skulle välja mig. MEN igår eftermiddag ringde de och erbjöd mig en tjänst. Det är en ny förskola ( i närheten av där jag bor) som öppnar i april med 4 avdelningar. Ska bli så kul att få vara med att starta något nytt. Jag börjar den 17 mars med introduktion med all ny personal. Jättespännande!

I eftermiddag har dottern varit ute med redaktionen till tidningen Julia!! Hon och 4 tjejer till vann att bli bjudna på bowling och mexikansk restaurang tillsammans med 5 personener från redaktionen.
Det hade varit SÅ kul, och de hade blivit fotograferade mycket! Alla fick sedan varsin påse med lite saker som hårspray, hårgele´, tidningar, bok m.m.
Jag fick hämta henne lite tidigare än de andra, för vi skulle direkt till skolan. Dottern skulle gå luciatåg för alla föräldrar i 3:an. Egentligen är det bara 3:orna som går luciatåg, men i år ville de ha en lucia som gick i 5:an. Detta fick man söka till (fick läsa vers och sjunga för musikläraren), och det var dottern som blev vald till lucia. Hon fick läsa en lång vers ( och jag var SÅ nervös att hon skulle glömma bort texten) men det gick jättebra! I morgon går de luciatåg 2 ggr på skolan.
Så det har varit en händelserik dag för dottern! :) Hon lär nog sova gott i natt!

Själv borde jag snart också gå och lägga mig. Vi går luciatåg på jobb 7.30 imorgon bitti, samling redan kl 7. Gäsp så tidigt! Annars skulle jag börjar jobba kl 8, så det är egentligen bara en timme tidigare. Men den timmen gör mycket på morgonen. Sov gott på er alla!
Skrivet av Camilla klockan 21:01 | Permalink |


3 Kommentarer:


  • Skrivet 12 december, 2007 22:17, Blogger Tvillingmamma Lotta

    Men - oj, vad kul!
    GRATTIS!!!

    Ojojoj, vad säger chefen nu...

    Kram, Lotta  
  • Skrivet 13 december, 2007 18:54, Anonymous Anonym

    ja du vet ju redan att jag är glad för din skull men grattis en gång till kan väl inte vara fel??????????

    Ja hm håller med tvillingmamma - hm vad ska våran chef göra ??
    Men du vet att vi ska ha våra träffar ändå!!!

    kram gitte  
  • Skrivet 20 december, 2007 18:02, Anonymous Anonym

    Skönt att få alla julklappar inhandlade.
    Grattis till nya jobbet,förresten! Själv håller jag på med att fixa till mitt hår tills avslutningen,imorgon!!
    //Elin :)