Söndag kväll
11 november 2007
Redan söndag kväll, och imorgon är det dags för ännu en arbetsvecka. Som vanligt har helgen gått alldeles för fort!
Var med dottern på ridningen igår, och nu är det riktigt kallt att sitta i ridhuset och titta på. Brr! Ser inte fram emot vintern när det är minusgrader..då gäller det verkligen att vara ordentligt påklädd!! Mössa, vantar, halsduk, fleecetröja under vinterjackan och termobyxor. Igår hoppade de en bana, och det gick bra. Nästa gång ska de rida ett dressyrprogram, så att de kan ta ett ryttarmärke. Kul!

Fortsatte eftermiddagen med att veckohandla, och sedan åkte hela familjen iväg och spelade bowling. Det var länge sedan sist, så det var verkligen jätteroligt. Jag var inte riktigt i form..hmm.. och skäms nästan för att säga att jag kom sist. Jag brukar ju faktiskt komma tvåa efter mannen, men denna gången slog barnen mig. (fast de hade ju uppfällbara räcken, så deras bowlingklot kunde inte hamna i rännan). Bättre lycka nästa gång! :)
Väl hemma igen, så gjorde vi egna hamburgare. Mums! Såg även filmen "Hairspray", men den var faktiskt inte något vidare. FÖR mycket sång och musik, de sjöng ju nästan hela filmen igenom. Rekommenderar den inte! Satt även nere vid datorn och såg sista avsnittet av "Isprinsessan". Glömde ju att spela in den i fredags.

Idag tog mannen med barnen och fiskade på förmiddagen, och lite fisk blev det allt!

Så imorgon är det mannen som fixar middag! Mannen har varit med sonen på fotbollsträning, och jag och dottern var iväg och shoppade lite på eftermiddagen. Ett par jeans och ett linne blev det till dottern. Skulle egentligen fixa en present till systerdottern som fyller 1 år nästa helg, men jag får fixa det i veckan. Har precis ätit god fars dag middag här hemma: hemgjord pizza och kladdchokladkaka till efterrätt. Är proppmätt nu! Mannen fick Första DVD:boxen av House av oss plus egengjorda kort av barnen. Har inte sett House innan, men mannen har pratat mycket om att han vill se den. Så nu vet vi vad vi ska se på om kvällarna! :) 15,5 timme House har vi att titta på.

Imorgon ska jag på anställningsintervju. De söker åtta förskollärare till en förskola som ska öppna i april. Är inte nervös än, men lär garanterat vara det imorgon. Var på en intervju för 2 veckor sedan, men har ännu inte hört något från dom. Å andra sidan hade de fått många ansökningar, och hade inte ens gått igenom alla innan jag var på intervjun. Vi får väl se om de hör av sig. Håll tummarna för mig imorgon!


Skrivet av Camilla klockan 19:36 | Permalink |


4 Kommentarer: