Läkarbesök
23 januari 2008
Nu har jag varit hemma i en vecka, och inte mår jag bättre för det. Sprängande värk panna/kinder/tänder/öron och fortfarande så snorig.Väntar fortfarande på att det ska vända, men det verkar ta tid det här! Fick ge mig iväg till Vårdcentralen idag. Har ju tagit Rinexin hela veckan, men nu fick jag även Nasonex (kortisonspray) utskrivet, som brukar hjälpa bra när det har satt sig på bihålorna.Blev också sjukskriven tors-fred, och tur är väl det. Är totalt slut efter att ha varit iväg en timme(läkare+apotek), så att jobba åtta timmar imorgon hade varit totalt omöjligt! Så nu blir det till att ta det fortsatt lugnt (fast jag börjar bli väldigt trött på det också): sova, läsa eller se på TV.

Ikväll hade jag sett fram emot att gå på fest i Rasmus klass. De ska uppträda och sjunga i mikrofoner och efteråt är det knytkalas (kall buffe´som alla ska kunna ta av).Men det får bli mannen och barnen som går på det, jag klarar det bara inte. Tur att mannen kan filma när sonen ska sjunga, så att även jag får se! :)

På lördag är vi bjudna på 30-årsfest..till mannens kusins man i Dalby! Förhoppningsvis kan jag gå på det iallafall!

Min man fyller 40 år om 2,5 vecka, och jag vet inte vad jag ska hitta på till honom.Någon som har något presenttips? Han vet inte ens om han ska ha något kalas..kan inte bestämma sig riktigt. Ev tar han släkten när han fyller, och så kompisar kanske till sommaren istället när man kan sitta ute på altanen.
Blir det släktkalas när han fyller, så får vi snabbt hitta på något att bjuda på också. Det är ju inte lång tid kvar! Tiden går SÅ fort!

Skrivet av Camilla klockan 14:26 | Permalink |


3 Kommentarer:


  • Skrivet 23 januari, 2008 19:31, Blogger Gitte

    Presenttipset är att unna er en spa weekend ni två!!!!!! Jo jag vet det kostar.....  
  • Skrivet 23 januari, 2008 21:42, Anonymous Anonym

    Stackars dig! Du är alltså fortfarande inte piggare?? :(
    Hoppas du mår som en prinsessa strax!!

    Hmm.. presenttips.. Har han nån hobby? Kan ju vara kul att få en dyrare grej som bara är ägnad åt sig själv, så där på jämna dan. :)

    Kram!  
  • Skrivet 24 januari, 2008 10:15, Blogger Lena

    Lena och Wanja tycker att du ska erbjuda honom ett biljardrum med lite sällsynta kaktusar i i källaren.