Årets lista
03 januari 2008
Hittade en rolig lista, på min vän Mindis blogg.Här kommer min lista!

Årets aldrig gjort förut:beställt resa till Turkiet redan i september (vi åker inte förrän maj)
Årets Nyårslöften: Att äta nyttigare, och motionera mer
Vem dog 2007? Ingen nära tack och lov
Årets Hälsa:Dras ju med huvudvärk och migrän med jämna mellanrum, men det är tyvärr något jag får stå ut med.
Vilka länder jag varit i under 2007: Sverige och Danmark
Årets Lärdom: Gick en massagekurs och en tecken som stödkurs.
Årets Framgång: Sökte nytt jobb som förskollärare, och jag fick det.
Årets Skada: Mannens brutna fot. Blev en jobbig sommar när han inte kunde göra så mycket och inte kunde ta sig någonstans.
Årets Inköp: Marsvinen Snobben och Markoolio
Årets matupplevelse: Inte mat, men dryck: chaitea från Espresso House
Årets film: Finns massor- kan inte välja
Årets Slöseri: All coca cola light som jag köpt. Tänk så mycket jag kunnat få för de pengarna istället.
Årets Glädje: Altanen och trappan blev äntligen färdig
Årets Jul firades med mannens bror och familj plus svärmor. Juldagen firades med mina föräldrar och syrran med familj
Årets TV-Program: Greys Anatomy, House och Desperate Housewives
Årets Önskan: Att familj och vänner får vara friska
Årets Födelsedagar: Dottern fyllde 11 år, sonen 7 år och systerdottern fyllde 1 år!
Årets onödiga: Coca-colalighten säger jag igen
Årets sämsta: Måste vara den dåliga sommaren. Var inte många ggr man fick åka till stranden.
Årets Må bra: Semestern, även om vi inte kom iväg så lång pga av makens brutna fot.
Årets sedda Kändis: Måns Zelmerlöv och Martin Stenmarck

Årets Saknad: Solen i somras plus att vi inte hade råd med en utlandssemester
Årets människa/or: Min familj och vänner
Årets Blogg: Tycker om många bloggar
Årets krångel: Alla hantverkare, som aldrig kommer i tid.
Årets inte gjort: Inte tränat så flitigt på min Orbitrek. Blir bättre detta året, jag lovar!
Årets motion: Tyvärr alldeles för lite av detta. Blev inte mycket mer än långpromenader.
Årets flopp: Jag åt inte nyttigare och motionerade inte mer. Gick istället upp ett antal kilon.
Året om din blogg: Tycker fortfarande att det är jättekul att skriva i min blogg, och det är så roligt att läsa alla kommentarer jag får. Går dagligen in och läser i alla vänner/mailvänners bloggar, och det är verkligen spännande och så kul att följa allas liv.
Förväntningar av 2008: Hoppas att alla nära och kära får vara friska. Ser fram emot mitt nya jobb som jag hoppas jag ska trivas med.
Längtar till Turkietresan i maj!
Ska lyckas med att äta nyttigare och motionera mera detta året.
Kan man få hoppas på ett botemedel mot migrän också?
Skrivet av Camilla klockan 17:20 | Permalink |


2 Kommentarer: