Så trött...
19 januari 2008
på att vara sjuk!!! :(
Mådde hur bra som helst i början av veckan, och var ute och gick promenader efter jobb både i måndags och tisdags (kom upp i över 10 000 steg. Jippy!).
När jag vaknade i onsdags kände jag mig både förkyld och hade huvudvärk. Klarade ändå av arbetsdagen med hjälp av alvedon. Och arbetsdagen var LÅNG, 7.30-19.00 pga Apt-möte. Men sedan var det kört!
Kunde omöjligt ta mig till jobb i torsdags: var brakförkyld, jätteont i hals, ont i öronen, huvudvärk..ja, ont i hela kroppen! Blä!! Har mest sovit hela dagarna, men inte känner jag mig ett dugg bättre. Så himla trist!

Mannen jobbar i helgen också. Tack och lov att jag har mina föräldrar i närheten, som mer än gärna hjälper till. Pappa har kört sonen till en kompis och ska hämta honom där lite senare. Mamma har kört med dottern till ridningen. Är så tacksam för det, för själv orkar jag knappt ta mig utanför dörren.

Inget muntert inlägg det är, men jag tänkte mest ge ifrån mig ett livstecken!
Och just nu känns inget speciellt muntert...
Skrivet av Camilla klockan 11:40 | Permalink |


6 Kommentarer:


  • Skrivet 19 januari, 2008 16:55, Blogger Gitte

    låter jobbigt gumman... krya nu på dig och kom tillbaka till jobb när du verkligen orkar!!! kram gitte som klarat sig från förkylning, men har idag ryggont, kan ha burit för mkt prinsessor igår...  
  • Skrivet 20 januari, 2008 16:56, Blogger Lena

    Här snörvlas det också men inte alls på din nivå, kollega.

    många vickskramar !!!!!  
  • Skrivet 21 januari, 2008 09:36, Blogger ikas

    Hoppas du är på bättringsvägen nu!

    Kram  
  • Skrivet 22 januari, 2008 06:09, Anonymous Anonym

    Camilla, jag hittar de roliga bilderna på olika sidor på nätet. Sök på Roliga Bilder på Goggle och du hittar massor!
    Hur stora är dina länkbanners?  
  • Skrivet 22 januari, 2008 10:07, Blogger Lena

    Vi hoppas att du blir friskare utav denna lilla kommentar som gitte och jag nu skickar för vi saknar dig väldigt mycket och
    ser fram emot ditt leende.
    När du frisk återanländer till din arbetsplats för att genomföra blåsövningarna i målarrummet.

    Dina super paddys !!!  
  • Skrivet 23 januari, 2008 13:27, Anonymous Anonym

    Usch din stackare.... Här har det också varit sjuk. :( Jag är sååå less på det nu och vill bara må bra och få vara pigg!!!! Jag har jobbat under tiden och det var nog inte så bra ändå för "man blir ju inte frisk utav det". ;)

    Nu är jag nyfiken på din mans blogg. :) Behöver ni någon hjälp så hojta bara till. ;)

    Stor kram
    M I N D I