Vabbar
07 februari 2008
Sonen har varit lite sjuk denna veckan. Skrikit hysteriskt på kvällarna att han haft ont i öronen. Hostig, lite snorig, ont i huvudet och allmänt hängig. Han klarade av de två första dagarna i skolan, men igår stannade mannen hemma med honom. Idag är det jag som har vabbat, och det blir jag som stannar hemma imorgon också.
Sonen har ändå piggnat till, så han behöver nog bara vila någon dag till.

Tur det! Var lite oroliga att vi skulle få ställa in mannens 40-årskalas på lördag. Mannen jobbar ju så många helger, så hade vi inte kunnat ha kalaset på lördag, så hade vi fått vänta ända till påsk. Och det hade inte varit så kul precis!


Jag har precis varit iväg och storhandlat till kalaset. Det blir rostbiff, kalkonbröst, pastasallad, fruktfat och hembakt bröd. Till efterrätt pannacotta med hallon och björnbär. Godis. Ev börjar vi med någon välkomstdrink och tilltugg också.


Tänkte koppla av med ett avsnitt av Prison Break nu!







Skrivet av Camilla klockan 19:56 | Permalink |


4 Kommentarer:


  • Skrivet 08 februari, 2008 08:26, Anonymous Anonym

    Hmm.. skrev nyss en kommentar men den försvann?! Provar igen..  
  • Skrivet 08 februari, 2008 08:27, Anonymous Anonym

    Nu verkar det funka..

    I allafall:

    Hoppas sonen piggnar till och att ni kan ha 40-årskalas på lördag! Och hoppas maken får en trevlig födelsedag! Har du hittat någon bra present ännu?

    Vi såg PB igår, har inte hunnit se avsnittet tidigare i veckan. Spännande som vanligt..

    Kram!  
  • Skrivet 08 februari, 2008 18:22, Blogger Gitte

    mums det låter gott , hoppas sonen är bättre.. jag har precis gått en liten promenad till mor o hämtat saker o är helt genomvarm men det känns ändå ok. så jag tror o hoppas att vi syns på månd

    kram gitte  
  • Skrivet 09 februari, 2008 17:51, Blogger Lena

    Tjingeling !!!!
    Hoppas kalaset var lyckat.

    Jag saknar vissa personer, men inte gubbabacken som s� och det trodde jag att jag skulle g�ra mer.
    Jag ska dra ut fr�n polisreg till l�nekontoret s� jag kommer kanske in p� m�ndag.