Lördag
01 mars 2008
God morgon!

Lördag..så skönt med en ledig dag! (Stackars mannen jobbar hela helgen).Har sovit lite dåligt i natt, för jösses vad det har blåst.Kände mig ändå rätt pigg när jag vaknade vid halv 9-tiden. Barnen var nog trötta, för jag fick väcka dom strax innan halv 10.

Vi ska strax iväg. Ska köra dottern till ridningen, och därefter ska sonen köras till ett bowlingkalas.Ska också iväg och fixa blommor till min mamma..hon fyller år imorgon och vi ska dit på middag ikväll.

Ikväll är det Melodifestival, och det måste vi titta på hemma hos mina föräldrar. Har lyssnat igenom låtarna flera ggr, och jag måste säga att det är den klart bästa omgången. Många bra låtar..varför fördelar de låtarna så fel? Tänk om några av kvällens låtar kunde tävlat förra veckan istället?

Ha en trevlig lördag allihop!! :)

Skrivet av Camilla klockan 10:14 | Permalink |


1 Kommentarer:


  • Skrivet 04 mars, 2008 18:00, Blogger Gitte

    hallå, saknar dig o dina ord, det här blir ju jobbigt att inte träffas dagligen.... fick i alla fall lite snack med kollega W idag.... sköt om dig..... jobba hårt nu i slutet