Andra semesterveckan
07 juli 2008
Så har andra semesterveckan börjat! Är så himla skönt att vara ledig, även om jag har oturen att ha blivit förkyld! Kände av halsen hela förra veckan- hostat en del på nätterna-men igår när jag vaknade hade jag jätteont i halsen, var lite snorig, ena örat helt igentäppt och värk i kroppen. Blä!! Låg framför TV:n hela dagen igår- orkade inte göra någonting. Känner mig ändå lite piggare idag, så jag hoppas det redan är på bättringsvägen och inte blir långvarigt. Brukar ju vara jobbigt att bli av med förkylningar under sommaren...

Igår kom mina föräldrars hund Bastian hit. Mina föräldrar är i Stockholm så vi ska vara hundvakter tom fredag. Mysigt! :)

På eftermiddagen idag, så har vi varit runt i olika cykelaffärer och letat ny cykel till dottern. Hennes 24 tum cykel börjar ju bli lite väl liten..hittade och köpte en ny jättefin Monark till henne (lite avis blir man allt- hade själv kunnat tänka mig en sådan. Men jag har ju en cykel- fast 11 år gammal och inte lika fin). Nu vill sonen också ha en ny- men vi letar på Blocket. Bättre att köpa en begagnad,för han kommer väl högst ha den 2-3 år. Sedan kan vi köpa en ny 26 tum till honom så småningom. Än så länge kan han cykla på sín systers gamla. En flickcykel, men iallafall i silver..



Skrivet av Camilla klockan 22:13 | Permalink |


1 Kommentarer:


  • Skrivet 08 juli, 2008 10:48, Anonymous Anonym

    Min Cyckel <3
    Bastian <3
    Jätte fin blogg.
    Vf dominerade du inte mig ?
    Aha jag har ju inte varit så flitig under sommaren hehe.
    Kraam Your dotter.