Planeringskväll
02 september 2008
Det blev en lång dag på jobbet idag! Kom inte hem förrän halv 8, eftersom vår avdelning har haft planeringskväll! Men det har varit en helt ok dag på jobbet.

Tisdagar är vår utedag, och då går vi ut direkt efter frukost. Tog med oss frukt och gick på promenad i koloniområdet, och besökte 2 lekplatser. Tillbaka på jobb till lunch. Efter vilorna var det dags att gå ut igen. Tycker tisdagarna är de bästa..är så skönt att komma iväg utanför förskolan och få frisk luft. Barnen uppskattar också att komma iväg, och det är betydligt lugnare barn när man är ute såpass mycket.

Fick planerat vad vi skulle och hann också med en snabbhandling och fika på IKEA. Öppnar imorgon, så jag slutar tidigt. Härligt! Mindre härligt är att få upp sonen så tidigt- han ska lämnas på fritids 6.45- men det får ju gå...

Mannen har varit flitig och håller på med att lägga klinkers i ena källarrummet. Kommer att bli så fint! :) Ska målas efter det, och när väl rummet är färdigt så kan vi börja få lite mer ordning och reda i källaren. Köpa lagerhyllor och lådor, och slippa kartonger och påsar fulla med grejor.

Får krypa i säng nu, om jag ska orka upp 5.20!! God natt!
Skrivet av Camilla klockan 21:26 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 03 september, 2008 09:30, Blogger Gitte

    Jag kan se dig plocka med lådor i källaren o sortera det fint!!! Och sen blir man så nöjd när det är klart.

    Låter lugnare på jobb nu, inga problem för er att gå ut med så många små?
    Jag har börjat på vårsångens friskvårdscenter, gratis och nära o mycket bra.  
  • Skrivet 03 september, 2008 10:28, Blogger Mindi

    Vad kul att han fixar där hemma. :) Kommer säkert att bli jätte fint!!!!

    Stor kram
    M I N D I

    P. S I dag har jag en liten tävling på min blogg! D.S