Favorit-utmaning
19 augusti 2008
Har blivit utmanad av Junitjej om mina favoriter!

1. Klädbutik: Kapp Ahl, Lindex, Zizzi
2. Inredningsbutik: Vilda, Linnea Interiör
3. Godis: Choklad
4. Stad: Malmö
5. Dryck: Cola light
6. Musik:Blandat pop/schlagers
7. Tv-serie: Finns många många, tex Prison Break, House, Ghost Whisperer, Medium och Desperate Housewives
8. Film: Just nu: Mamma Mia
9. Träning: Blir det alldeles för lite av för tillfället. Annars gillar jag att gå ut och gå med mina stavar.
10. Bakverk: Kladdkaka. Mums!
11. Kaffe: Örk! Gillar jag inte!

Jag utmanar: Gitte, Lena och Lotta
Skrivet av Camilla klockan 19:11 | Permalink |


1 Kommentarer:


  • Skrivet 21 augusti, 2008 20:21, Blogger Gitte

    Utmaningen är gjord.... tack för dina upp piggande ord om min hälsa.. och det har blivit bättre...