Äntligen fredag!
22 augusti 2008
Ja, äntligen fredag..som jag har längtat! :)
Är helt färdig efter ytterligare en arbetsvecka med nya inskolningar. Fick reda på idag att på måndag kommer ytterligare ett nytt barn, en pojke på 1,5 år. Så nu är vi uppe i 18 barn i åldern 1-3 år (endast 2 barn är 3 år). Vart ska detta sluta? Känns som man inte räcker riktigt till, även om man gör sitt bästa.

Ska bli sååååååå skönt att vara ledig 2 dagar iallafall! :)
Har inte hänt mycket i veckan, mer än jobbet. Dottern har börjat i 6:an på ny skola, och det är såklart spännande. De har bytt klass också, så det är många nya kompisar att lära känna.
En del sovmornar och lite längre dagar. Spanska har hon också börjat läsa.

Mannen jobbar i kväll, så barnen och jag ska bara mysa framför TV:n. Äta gott och se en film som jag hyrt"Min brors flickvän". Verkar vara en kul film!
Skrivet av Camilla klockan 17:06 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 24 augusti, 2008 10:37, Blogger Mindi

    Ja ja mensan. :)
    Både i går och i dag SOL. :)

    Hoppas att det blir det i morgon också så vi kan sitta ute då stora tjejen fyller. :)

    Kramis
    M I N D I  
  • Skrivet 24 augusti, 2008 16:16, Blogger Gitte

    Vila nu i helgen.... du verkar ha det mkt tufft på jobbet. Men så blir det nog på alla nyöppnade fsk, jag ser ju hos mig hur det är på de övriga avd.
    Jag ser med spänning till mitt jobb nu ska vi ändra om och det kommer garanterat gynna mig o prinsessan... kram från en osloresande kvinna. (rekomenderas varmt)