Så fint!!! :)
19 november 2008
Gick in på min blogg precis, och tror nästan jag ser fel! Detta är väl inte min blogg?
Men, jodå, det är det ju! Det är snälla gulliga Mindi, som har gjort min blogg så underbart fin och vintrig! Tack snälla du! :) Du är så duktig med att fixa till allas bloggar, så du borde verkligen arbeta med webdesign på heltid!

Jag var tillbaka på jobbet idag, efter min maginfluensa! Känner mig fortfarande väldigt illamående, brukar tyvärr ta ett tag för min mage att återhämta sig. Men jag har ju inte kräkts sedan i måndags, så jag tyckte det var dags att gå tillbaka till jobbet.
Nu i efterhand så kan jag ju säga att det nog inte hade skadat att vara hemma idag också, för förutom illamåendet så har jag både varit trött och hängig. Dagen har kännts låååååång (9-17.30), men jag har iallafall inte behövt stressa. 4 barn var vi på min avdelning!! I vanliga fall är vi 18!! Resten av barnen är sjuka..några barn är förkylda men väldigt många magsjuka. Några barn höll föräldrarna hemma eller lämnade till släktingar, för att slippa bli magsjuka.
Så det var väldigt LUGNT på jobbet! 3 personal till i huset är sjuka, och nu har barn från andra avdelningar också börjat bli magsjuka! Är verkligen den värsta årstiden för förskolan nu..är det inte förkylningar och magsjuka, så är det ögoninflammationer osv.

Ska bara ta det lugnt här hemma i kväll! Dricka en kopp chailatte och se på TV, bla Greys Anatomy.
Skrivet av Camilla klockan 19:19 | Permalink |


1 Kommentarer:


  • Skrivet 19 november, 2008 20:13, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Ååååå men åååååå vad VACKERT!!!!
    Den grafiken är ju såååå FIN!!!
    vad snäll hon är som tar sig tid att hjälpa andra nu i dessa tider.

    KRAM från Eva