Sonens fotbollsmatch
11 november 2008
Sonens fotbollsmatch i söndags gick jättebra! 3-0 vann de med så de var mer än nöjda!
Sonen stod i mål, och var så duktig och släppte inte in några mål.
Det var en upplevelse för dom att få spela på självaste Stadion! :)

Vädret var ju inte det bästa, men på barnens match var det iallafall uppehåll.
Men när den riktiga matchen började, så dröjde det inte länge förrän det vräkte ner!


Kallt var det också, och fastän jag hade massor på mig (fleecetröja, vinterjacka, regnbyxor, mössa, vantar och halsduk) så frös jag så att jag skakade!! Brrrr! Stod ut EN halvlek, sedan (skäms nästan för att berätta det!) så körde dottern och jag iväg till Mobilia och shoppade en timme istället!

Mycket bättre än att genomlida ytterligare en timme på stadion. Hade ju ändå varit där i över 2 timmar! Hämtade upp sonen och mannen sedan, och fortsatte sedan till Mc Donalds. På matchen delade de ut kuponger på gratis Big Mac, så det fick vi såklart utnyttja.

Nu sitter jag ensam hemma! Mannen jobbar, sonen är på handboll och dottern är på fotboll. Känner mig TRÖTT idag - har stängt på jobbet kl 17.30- så resten av kvällen ska bara bli lugn!

Skrivet av Camilla klockan 18:27 | Permalink |


8 Kommentarer:


  • Skrivet 11 november, 2008 18:56, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Kul med fotboll men mindre skoj att stå och frysa. Jag har blivit extremt känslig med åren... men gammal? Näe ;)

    Kram från Eva  
  • Skrivet 11 november, 2008 20:21, Blogger Vicki

    Inne och kollar din blogg.

    Så fruktansvärt det är det som har hänt din fd arbetskamrat!! Ja, ibland gnäller man över små saker som man egentligen kanske inte ska gnälla över. När det finns värre saker här i livet.

    Så begge dina barn gillar fotboll? Spelar din son i MFF?

    Ha det bra,Vicki  
  • Skrivet 11 november, 2008 20:49, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Vi vaknade med strålande sol i söndags, en mil från Ullared men några timmar senare vräkte det ner. Jag körde till småland och svägerskan till Lund och på båda ställena ÖSREGNADE det *bbrrr* Kram MAria  
  • Skrivet 12 november, 2008 07:16, Blogger mintid

    Vilken stolt mamma du måste vara!
    Det är så kul att vara med på matcherna och se hur de kämpar och glädjen stoltheten när det går bra!
    Älskar det!

    Kraaaam  
  • Skrivet 12 november, 2008 19:22, Blogger Vicki

    Visste inte att Hylle hade ett fotbollslag. Är det Hylle i Malmö?

    Vicki  
  • Skrivet 13 november, 2008 20:07, Blogger Malin

    Jag tänkte komma ut till dig nästa lördag med alla tre barnen.
    Då kan du få gulla med Hugo:)
    Tänkte komma nångång vid ett-tiden för då har jag hunnit ge Hugo sin lunch.

    Kramis  
  • Skrivet 17 november, 2008 12:54, Blogger Lena

    Tjena grannen, vad sägs om en liten motions runda mot stranden till i veckan.  
  • Skrivet 17 november, 2008 13:02, Blogger Lena

    Var inne på min blogg och såg din kommentar om promenad då fick jag gå tillbaka till din och köra en kommentar till, jag försöker ringa dig ikväll.