Söndag morgon
09 november 2008
Godmorgon på er allihop!!

Är andra dagen som jag är "uppe med tuppen" (iallafall för att vara mig). Igår morse var jag uppe redan 6.30 och idag en timme senare- och då är jag ändå ledig! Brukar inte vara uppe SÅ tidigt, men det beror säkert på att jag låg och sov nästan hela fredagen.
Mannen började jobba tidigt i morse och barnen sover fortfarande. Rätt så skönt att sitta här själv i lugn och ro framför datorn!

I eftermiddag ska hela familjen i väg till Malmö Stadion. Sonens fotbollslag ska få spela förmatch innan MFF spelar sin match kl 15. Killarna har sett fram emot detta jättemycket- tänk att få spela match på stora Malmö Stadion- det är annat än fotbollsplanen de spelar på annars. Så vi ska titta på sonens match plus Mff-matchen. Jag är ju ingen större fotbollsentusiast, men vad gör man inte för sonen? :)

Annars blir det väl mest att jag ska städa och plocka undan här hemma idag, och förbereda en del utvecklingsamtal. Ska köra igång med alla utvecklingssamtalen på jobbet, på fredag. Tar en hel del tid- både att förbereda dom och att hålla dom- så det ska bli skönt när alla är avklarade!

På tisdag ska vi själva på utvecklingsamtal till dottern på hennes nya skola. Lite spännande att höra hur det går!
Dags för en god frukost nu och en kopp chai te! :)


Ha en bra söndag!



Skrivet av Camilla klockan 08:26 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 09 november, 2008 11:34, Blogger Malin

    Hallo!!
    Låter jättebra med den 22 nov..
    Vad glad jag blir:))
    Skriver in det i almanackan direkt.

    Kramis  
  • Skrivet 09 november, 2008 15:45, Blogger Gitte

    Jag hoppas att du hade klätt på dig ordentligt, för nu är det såååånt trist väder o jag tänker på er på stadion. Ta det nu lugtn o samla krafter inför ny arbetsvecka.. kram gitte