Vilken besvikelse!
08 november 2008
Vilken besvikelse i går morse när jag vaknade upp med världens migrän! :( Det var inte det lilla anfallet heller- det kändes direkt- så det var bara att sms:a jobbet, ta migränmedicin och bädda ner sig!! Inte hjälpte medicinen heller, så jag låg till sängs i stort sett hela dagen. Lagom till Idol, lyckades jag ta mig upp från sängen och titta.

Hade ju helt andra planer för igår..skulle träffa flera fd kollegor hos Wanja, och ha en trevlig tjejkväll. Såklart att jag skulle missa det! :( Det är många roliga "tillställningar" som jag missat pga migränen. Inte kul alls! :(

Men det känns inte som jag ska klaga på "lite" migrän..fick igår reda på att Lotta, en fd kollega förlorat sin man i torsdags. Så sorgligt och så fruktansvärt! Tänker hela tiden på henne och hennes tvillingpojkar! När något sådant här händer, så undrar man varför man går och gnäller över små bagateller? Man får sig verkligen en tankeställare! Just nu är jag väldigt tacksam för att jag och min familj är friska och mår bra!
Skrivet av Camilla klockan 21:31 | Permalink |


1 Kommentarer:


  • Skrivet 08 november, 2008 23:45, Blogger Gitte

    Vi finns ju kvar för dig , så vi fixar väl en ny träff relativt snabbt??? Men visst saknade jag dig också. Det var en trevlig kväll, med bara L o W så det blev mkt sol snack... därav mitt sms till dig om flickorna okt.... Men det var en kort kväll..... så jag kan gärna ta en ny snart.... kramis från mig