Snö!
22 november 2008

Tänk att när jag vaknade igår, så snöade det!! Det fortsatte under eftermiddagen, men då var det rena rama "snöhagelstormen". Och i morse när vi vaknade var det ännu mer snö!! Mysigt! :)

Hör ju inte till vanligheterna att vi har snö här nere i Skåne...men det lär väl försvinna snabbt, som det brukar göra här. Snart är det väl bara slask!
Barnen var ute igår och lekte i snön, och gjorde bla en snölykta.

Jag har precis varit och veckohandlat, och väntar nu på min vän och fd arbetskompis Malin och hennes barn som ska komma hit. Vi ska fika och snacka lite. Kul!! :)

Skrivet av Camilla klockan 12:50 | Permalink |


3 Kommentarer:


  • Skrivet 22 november, 2008 16:12, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Vackert med snö på blommorna!

    Kram från Eva  
  • Skrivet 23 november, 2008 10:44, Blogger Mindi

    Men så-å fint!!!! Så roligt att även ni får snö!!!! NU är Thomas ute och fotar för fullt va???? :)

    Tack snälla söta du för presenten. :) Så himla gulligt av dig! Vad snälla ni är och du vet vad jag gillar. ;)

    Nästa gång är det DIN tur!!!!!!!

    Stoooor kram
    M I N D I  
  • Skrivet 24 november, 2008 12:46, Blogger Lena

    JAg var på väg att ringa dig om en promenad i fre, med skippade det pga vädret jag slår dig en signal så kan vi se om vi kan boka in en promenicks i veckan.