Skolavslutning
11 juni 2009
Skolavslutning idag, och sommarlov för barnen! :)
Var med sonen i kyrkan. Han och andra klasskompisar spelade 4 sånger med blockflöjten och så sjöng alla 2:or några sommarsånger. Så fint!! Dottern har också haft skolavslutning idag, men dit är vi föräldrar inte välkomna längre :) Tänk att hon är så stor redan...
Hade tagit ledigt hela dagen idag, så vid 12-tiden åkte barnen och jag åkte iväg till pizzerian och käkade luch. Pizza för dottern och mig, och kebabtallrik för sonen. Gott och mysigt!

Tog det lugnt i eftermiddags. Läste ut boken om Jessica Anderssons uppväxt. Om en stund ska jag krypa ner i sängen och påbörja en ny bok med en av mina favoritförfattare: Marie Jungstedt!

Öppnar på jobb imorgon, vilket innebär att jag slutar redan kl 14.30. Ska hämta sonen på fritids och sedan följa med dottern till frisören. Hon vill ha ljusare hår, så hon ska prova att göra slingor. Helst ville hon färga hela håret ljust, men frisören tyckte att det slet väldigt mycket på håret, och rekommenderade det inte när hon "bara" är 13 år. Men det blir säkert jättefint med slingor!

Skrivet av Camilla klockan 21:14 | Permalink |


4 Kommentarer:


  • Skrivet 12 juni, 2009 07:17, Blogger Gitte

    Låter som en mysig dag med barnen... o du den boken har jag beställt o längtar o väntar. Var Jessicas bok bra?
    Det lutar nog åt en solträff under vår sem, vi kan väl ta rentav flera både med o utan barn.  
  • Skrivet 12 juni, 2009 18:44, Blogger Mamma till flera...

    Mysig dag!
    Vi har haft studiedag idag och haft jättetrevligt.
    Viktoria blekte slingor på min Johanna för ett tag sedan. Tror oxå det blir bättre än att bleka hela håret. Tänk vad stora dom är nu!!!  
  • Skrivet 13 juni, 2009 22:31, Blogger Lena

    Dottern fick använda toning som tvättades bort efter några tvättar  
  • Skrivet 18 juni, 2009 06:53, Anonymous Junitjej

    Mari Jungstedts nya bok måste jag bara införskaffa. Jag älskar hennes böcker!