Långpromenad
25 juli 2009
Lyckades övertala mannen att följa med mig på en långpromenad i förmiddags. Han var lite tveksam först, men när han kunde ta med sig sin älskade kamera så gick det bra. Var ute i säkert i 1,5 timme- men en halvtimme pausade vi nog då mannen skulle fotografera. Nya stora intresset just nu, han kan vara ute i timmar och fotografera olika insekter och fjärilar!

Träffade på andra djur också på vägen...

Var så härligt att promenera, och området bakom mitt jobb är så fint: koloniområde, grönområde, dammar m.m. Blir fler sådana promenader under semestern..måste hur som helst börja röra på mig mer. Många promenader och så nyttigare mat måste jag komma igång med snarast. Försöker bara samla på mig lite mer motivation.


Är iallafall flitig med mitt träningsprogram som jag fått av sjukgymnasten. Gör programmet 3 ggr i veckan (tar ca 25 min), och känner att jag har blivit starkare i både nacke och rygg. Ska fortsätta kämpa på med det, även om det bär emot ibland.


I kväll ska vi iväg på kalas till min syster som fyller år.


NU ska jag släppa ut marsvinen i uteburen i trädgården. De älskar att vara ute och käka gräs!! :)
Skrivet av Camilla klockan 13:55 | Permalink |


3 Kommentarer:


  • Skrivet 25 juli, 2009 14:28, Blogger Mindi

    Hi hi jag kan bara föreställa mig hur mycket T gillade att få fota. ;)

    Vi ska vara marsvinsvakter i år igen. Mysigt. :)

    Kram
    M I N D I  
  • Skrivet 25 juli, 2009 15:22, Blogger Gitte

    Låter skönt med en sån promenad o med en sån fin natur nära er... o jag ska också komma igån e det tänkt....men hm tisd ska vi ju fika... så det lär väl bli onsd som de startas då? Kram  
  • Skrivet 28 juli, 2009 07:41, Blogger Mindi

    Kikar in. :)
    Hara du börjat att jobba nu eller hur var det?

    Kramis
    M I N D I