Calzone
04 september 2009
Mums..har precis ätit en supergod Calzone! Blev hämtpizza idag- barnens önskemål. Passade mig perfekt...slutade jobbet 16.30, skjutsade mannen till en jobbfest och sonen skulle iväg på fotbollsmatch. Slut kl 19, och efter det bar det direkt iväg till pizzerian. Kvällen tillbringas nog framför TV:n, kanske någon bra film??

Har varit urdålig på att uppdatera bloggen ett tag nu, men har inte kännt någon inspiration alls till att skriva. Ja, inte att sitta framför datorn överhuvudtaget. Blir väl så ibland!

Har faktiskt inte hänt så mycket ändå tror jag. Syrran, dottern och jag var på bio häromveckan. Såg" The proposal", och den gillade vi jättemycket alla tre. Superrolig!! :)


Har väl inte hänt så mycket eftersom jag kännt mig dålig i exakt en vecka idag: ooooont i halsen, kroppen och huvudet! :( Hängig till tusen, men med hjälp av alvedon ett par ggr om dagen så har det faktiskt gått att jobba. Har ju inte haft någon feber, så då kan man ju kämpa på. Får kurera mig ordentligt i helgen. Helgen är tack och lov inte fullbokad. Sonen ska springa Mulleloppet i morgon förmiddag, och dottern har cheerleading-träning på söndag. Det är allt!! Visst sedan behövs det väl både städas, tvättas och handlas, men det får bli vad vi orkar.

Vad gör ni andra i helgen då???


Skrivet av Camilla klockan 19:45 | Permalink |


4 Kommentarer:


  • Skrivet 06 september, 2009 21:28, Blogger Lena

    16 års kalas och plock hemma !!!!  
  • Skrivet 09 september, 2009 11:21, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Mums vad gott med Pizza! Nu blev jag riktigt sugen, kanske ett friskhetstecken ;)

    Hoppas du har det bara bra, att ni sluppit bli sjuka och inte "blåst bort" i höststormarna.

    Kram från Eva  
  • Skrivet 10 september, 2009 19:52, Blogger Mindi

    Vad tråkigt att du har varit sjuk. Det är många som är det nu. :(

    Mysigt med bio!!!!

    Bamse kram
    M I N D I  
  • Skrivet 15 september, 2009 08:28, Blogger mintid

    Hoppas du mår bättre nu men det gör du säkert för det var ju för ett litet tag sedan. Här har jag sjukstuga och har oooont i halsen och hostar...
    Tusan vad trist det är!

    Den filmen blev jag lite sugen på...