Måndag
17 augusti 2009
Måndag kväll, och första arbetsdagen denna veckan är gjord. Denna veckan började jag också med min längsta dag, till 17.30. Så skönt att ha den gjord, så blir veckan bara bättre och avslutas på fredag då jag slutar 14.30!! :)

Barnen började skolan igen idag. Varken sonen eller dottern såg fram emot detta, de hade gärna varit lediga några veckor till. Själv tycker jag nog det är rätt så skönt att skolan börjar igen, så att man kan komma igång med de vanliga rutinerna osv.

Sonen är just nu på hockeyträning för femte dagen i rad!!



Tror, och hoppas, att det bara är nu i början av säsongen de har träning så ofta. Får reda på de fasta träningstiderna om 2 veckor! Han tycker iallafall att det är superkul att ha börjat med hockey! Sedan har han ju sin fotboll kvar också 2-3 ggr i veckan.

På söndag börjar dottern på chearleading. Hon provade på det en dag nu under sommaren, och tyckte det var jätteroligt! Dans gick hon ju på förra terminen, men vi får väl se om hon fortsätter med det.

Nu i helgen började Malmöfestivalen! Var inne både igår och i lördags. I lördags var det Rixfm-festival och det var många bra artister som uppträdde: Mika, Sarah Dawn Finer, Alcazar, Janet, Kim mfl. Har också ätit mycket gott i stan, bla langos. Mums!! Imorgon kväll uppträder Lena& Orup och på onsdag är det NRJ in the park (Arash, Darin och Ola), och det vill jag gärna se också!

Skrivet av Camilla klockan 19:42 | Permalink |


1 Kommentarer:


  • Skrivet 21 augusti, 2009 13:44, Blogger Malin E

    hmm här fick jag läsa ikapp lite märkte
    jag.Tror jag länkat till ett inlägg till dig så det har varit samma hela tiden när jag går in märkte jag nu...fniss...