Äntligen!
06 november 2009
Äntligen fredag, och äntligen ett nytt inlägg från mig! :) Flera vänner har påpekat att de tycker det är dags för en uppdatering, så här kommer den!

Har haft en skön och lugn fredag kväll. Sonen har varit iväg på skoldisco, och vi andra har ätit kinamat. Blev kyckling med cashewnötter för min del, och det var SÅ gott!! Tittar på Idol, men just nu är det paus. Idag var Erik helt klart bäst!! Han har varit min favorit hela tiden, men jag gillar även Tove och Eddie. Vilka favoriter har ni?

Nu är hela familjen vaccinerade mot svininfluensa! Mannen för att han jobbar inom sjukvården, och jag själv hade tur när jag var med dottern i tisdags kväll för vaccination. Vaccin var över, så då blev även jag erbjuden att få sprutan. Har inte kännt av så mycket biverkningar, mest ont i armen och så huvudvärk. Sonen fick sprutan idag..börjar få ont i armen nu, så vi får väl se om det blir någon hockeyträning imorgon bitti kl 7. Hade varit skönt med lite sovmorgon efter en stressig och jobbig vecka, men vi får väl se hur det blir!Nä, nu börjar snart Idol igen..får skriva mer i helgen!

Ha en trevlig helg alla vänner!
Skrivet av Camilla klockan 22:04 | Permalink |


4 Kommentarer:


  • Skrivet 07 november, 2009 12:37, Blogger Lena

    Barnen är vaccinerade och christoffer fick bli hemma igår från idrotten, han skulle till badet och simma och det gick inte med den värkande armen fast han tog panodil. Vilken tur du hade som fick en dos som var över. Niclas och jag får vänta till v 48.

    Vår idolfavorit är Erik och Calle  
  • Skrivet 07 november, 2009 13:37, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! jag gillar Erik och Eddie! Vi får vaccin v 48 Hoppas vi inte blir sjuka innan Kram Maria
    www.mariasdagbok.blogspot.com  
  • Skrivet 07 november, 2009 16:06, Blogger Gitte

    Yngsta sonen har vaccinerats nu i veckan. Och han hade endast lite ont i armen under kvällen, för att jämföra med sin kompis som fick en släng av influensa. Älsta sonen är med i en forskningsgrupp...får ej vaccineras just nu, mellansonen har valt att inte vaccinera sig. Jag o mannen med åldern över 40 får ju helt enkelt vänta tills den veckan kommer då vi blir kallade. IDOL.... mmmm flertal favoriter i år.... Och just nu är nog alla mina favvisar kvar. Rabih åkte o jag tycker det var rätt. Eddie är ojämn. Erik, Reza är nästan allid super... Tove o Mariette oftast bra. Ska bli spännnande att sen få höra dessa live, när jag är på arenan...  
  • Skrivet 07 november, 2009 16:07, Blogger Gitte

    Kalle!!!!!!!!!! Kan man ju inte glömma.. heller...