Idol
29 september 2009
Sitter just nu och tittar på Idol. Många bra i år tycker jag!
Har ni några favoriter än??

Blir bara soffan ikväll- är för trött för att göra något annat. Det har varit en tuff början på veckan:
Upp redan kl 5 i går morse, för att öppna på jobb kl 6.30. Slutade tidigt men var tillbaka 3 timmar på jobb på kvällen för föräldramöte. Idag stängde jag kl 18! Så nu är jag sååå trött!!
Blir väl extra trött av att förkylningen inte släpper heller...har nog inte varit med om tidigare att jag varit förkyld i nästan 5 veckor!! Jätteont i halsen, huvudvärk och idag är jag hostig och har ont ända ner i bröstet. Hur sjutton ska man bli av med det är??? Har väl aldrig förbrukat så mycket alvedon som nu heller. :(

I lördags hade vi våra goda vänner Nettan & Jörgen och deras barn här. Vi käkade pizza, spelade kort och och pratade hela kvällen. Så mysigt!
I helgen blev det även en shoppingrunda i stan med barnen (bla nya vinterkängor och fotbollshandskar till sonen och linnen och munkjacka till dottern), veckohandling, loppis på sonens skola och fotbollsmatch.

Nu denna helgen som kommer måste jag hinna med en shoppingtur till- och köpa kläder till mig. Behöver bla en tjockare jacka, för brrrr vad kallt det har blivit! Riktig höst nu ju!
Skrivet av Camilla klockan 20:14 | Permalink |


3 Kommentarer:


  • Skrivet 03 oktober, 2009 15:59, Blogger Malin E

    Ja fu sjutton va kallt det är! Imorses tog jag faktiskt vinterjackan på till jobbet.
    Kramen!  
  • Skrivet 04 oktober, 2009 15:06, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    ja nu är vintern på G.

    Idol har många bra i år. Jag håller en extra tumme för Erika Selin som kommer från min gamla hemtrakt, men jag tycker inte hon är bäst- om jag får vara ärlig ;)Min favorit redan i uttagningen var Mariette och så är Towe duktig.

    KRAM från Eva  
  • Skrivet 07 oktober, 2009 15:09, Blogger Mindi

    Hej vännen!

    Hoppas att ni har det bra?

    Bamse kram
    M I N D I