Vill inte
05 augusti 2007
Börjar jobba igen imorgon, och jag vill verkligen INTE!! Usch och fy, känner inte alls för det!
Vill vara hemma med resten av familjen och njuta av sommarvärmen som äntligen har kommit!
Mannen är ju sjukskriven månaden ut, så barnen får lite extra ledighet. Ja, dottern går ju inte på fritids mer, så hon skulle ändå varit ledig, men sonen har fått lite extra ledighet. Han har inte varit i skolan sedan skolavslutningen...

Igår var vi uppe med tuppen! 7.20 körde vi iväg till Folkets Park, där det arrangerades barnloppis. Hade samlat i hop massor av barnens leksaker, pussel, spel, rullor, skridskor, videofilmer, kläder m.m. Barnen fick dela på pengarna som kom in, och det blev 550 kr var. Så de var ju jättenöjda!! Jag också, SÅ skönt att bli av med en massa!

På kvällen såg vi en film allihop "Fullt hus", som handlar om en familj med 12 barn!! Vi gillade den alla fyra, och fick oss många skratt!

Idag har vi varit på ett utomhusbad hela eftermiddagen. Solat, badat och haft det skönt! Ska hoppa i duschen nu, sedan ska vi grilla! Och så får jag väl fortsätta lite till med att ha ångest över morgondagen..

Kram på er alla!


.
Skrivet av Camilla klockan 17:35 | Permalink |


6 Kommentarer:


  • Skrivet 05 augusti, 2007 20:17, Anonymous Anonym

    Vilken kulig id� med barnloppis. Vi ahr sj�lva t�nkt att ha en liten loppis h�r hemma nu till veckan och en i helgen. Mest f�r barnens skull d� de f�r ltie ansvar och s� att man d� f�r m�jlighet att rensa lite. Hittade hit till dig genom Mindis bloggtycker mycket om din sida:)
    Kommer g�rna tillbaka flera g�nger.
    Mvh Lallis  
  • Skrivet 05 augusti, 2007 20:53, Anonymous Anonym

    Hej Mamma!
    Det var kul idag :D
    Jag vill värkligen inte att du ska börja jobba igen :( Jag vill ha dig hema hoss oss.
    Men jag ska följa med dig på jobb nån dag så du får det roligare *haha*
    //Kraam  
  • Skrivet 05 augusti, 2007 22:28, Blogger Mindi

    Men åh din stackare... då är det ångetst i dag. Sista semesterdagen är verkligen ångest! Men jag hoppas att det ska gå bra att börja jobba igen och så får vi se fram emot nästa sommar... eller hur? :)

    Stor kram
    M I N D I  
  • Skrivet 05 augusti, 2007 23:27, Anonymous Anonym

    Ja du.. usch.. jag vet ju exakt hur du känner det... Klockan är halv tolv nu, och jag tänkte börja dra mig mot sängen. Vill inte tänka på det.. :(
    Dessutom har de lovat "ryssvärme" här nästa vecka, det är när det blir högtryck som kommer från Ryssland, och det brukar vara VARMT!
    Jaja, det är väl bara att rätta sig i fållan och åka till jobbet imorrn, men inte är det kul inte.. Ett par veckor till hade inte varit helt fel!

    KRAM!!!!!  
  • Skrivet 06 augusti, 2007 21:45, Blogger ikas

    Nä, det regnade inte här i går. Inläggets foto och text gällde en annan dag. Läste du inte allt? ;o))
    Hur har det gått att jobba?  
  • Skrivet 09 augusti, 2007 20:10, Anonymous Anonym

    Hur har det gått för dig i veckan??
    Jag är som en halvdöd sill varenda eftermiddag/kväll, och jag längtar förtvivlat efter helgen!!

    Kramis!