Lördag
14 juli 2007
Hej!

Om en stund kommer mannens bror med familj ner hit från Karlshamn. Barnen ser jättemycket fram emot att träffa alla sina 6 kusiner!
Svärmor har fyllt 75 år, så idag ska hon bjuda oss alla på lunch och middag, och imorgon på Tivoli i Köpenhamn. Ska bli jättekul!! :)
Svärmor bor i gatan intill vår, så det är ju nära och bra!! Så några kusiner sover här i natt och resten hos svärmor.

Igår kände vi att vi behövde komma ut lite, så då körde vi ner till hamnen och åt lunch/middag. Jag åt bakad potatis med räkröra. Mums!
Fixade lite ärenden också, och så var vi en tur in på Lindex. Barnen fick lite nytt, som vi fick billigt på rean. Avslutade med varsin god mjukglass!
På kvällen blev det lite godis och spel. Spelade ett par omgångar Blokus. Jättekul spel!
Sedan tittade mannen o jag på tre avsnitt av Greys Anatomy. (har 20 avsnitt kvar från DVD:n som jag beställde). Tycker den serien är SÅ bra!! :) I torsdags fick jag en efterlängtad bok i brevlådan: I denna ljuva sommartid av Marie Jungstedt. Hade förhandsbokat den på Bokus och den skulle komma ut i vecka 31. Så det var en trevlig överraskning i torsdags. Tycker hennes böcker är superbra, och det var denna också. Har redan läst ut den! :)Rekommenderar alla hennes 5 böcker! Lättlästa, spännande och jättebra. Väldigt svåra att lägga ifrån sig!


Ha en trevlig helg allihop!

Skrivet av Camilla klockan 11:48 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 14 juli, 2007 14:48, Anonymous Anonym

    Tack för boktipset, jag har inte läst något av Marie Jungstedt faktiskt!

    Hoppas helgen blir kul! :)

    Kram!  
  • Skrivet 14 juli, 2007 20:44, Blogger Mindi

    Hoppas att ni får en super duper mysig dag på Tivolit! :) Och framförallt så hoppas jag att ni får fint väder.

    I dag har vi haft jätte fint väder... men gissa vad... nu spöregnar det!

    Kram kram