Boxer
29 september 2007
Äntligen fick jag fart på gubben! Vårt Canal Digitalabbonemang går ut i morgon, och vi har ju pratat rätt länge om att skaffa Boxerabonnemang. Både till vårt vardagsrum, och uppe i barnens rum.
Fick ett reklamblad från Siba med morgontidningen, och just idag var där ett bra erbjudande på de boxar vi vill ha! Så på eftermiddagen, en timme innan stängningsdags så åkte mannen och jag iväg och köpte dom. Mannen har installerat dom ikväll, och barnen är hellyckliga över att ha Disney Channel i sina rum! :) Och jag är lycklig över att ha tv3, en kanal som vi inte har haft sedan vi bodde i lägenheten (4,5 år sedan)!

Under tiden som vi var iväg gjorde dottern pizzadeg. Första gången hon gjorde det, men det gick så bra så! Blev jättegod egen pizza på kvällen och så har vi sett en film "Nina Frisk". Vet egentligen inte om jag tyckte den var speciellt bra, hände inte speciellt mycket i filmen. Då var det bättre att se andra avsnittet på säsong 3 av Prison Break i går kväll. Den serien gillar jag!


Skrivet av Camilla klockan 23:19 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 30 september, 2007 11:02, Anonymous Anonym

    Vi har Parabol och Viasat, men har skaffat boxer när marksända tv´n försvann.. för då försvann ju all bild på våra andra tv-apparater. Nu kör vi både boxer och parabol, men när viasat-abonnemanget går ut ska vi skaffa flera kort till Boxer istället. Smidigt och bra. :)

    Ja, visst ÄR Prison Break bra?!?! Säsong 3 har börjat såå bra.. :)

    Har du sett nya avsnittet av Greys då? Kom i torsdags i USA.. jag väntar på svenska texten.

    Kram!  
  • Skrivet 01 oktober, 2007 20:18, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Mina töser är överlyckliga att ha fått Disney channel de med.

    Vad SNYGG er altan har blivit!

    Kram från Eva