Ladies Night
05 oktober 2007
I kväll är det dags för Ladies Night! :) Syrran och jag ska dit, och det ska bli jättekul! Gillar ju Martin Stenmarck, men när vi köpte biljetterna i våras trodde vi att även Måns skulle vara med. Tydligen skulle han bara vara gästartist i vissa städer, och inte i Malmö. Men men, Martin är minsann trevlig att titta på han också! :)
Önskar bara att jag inte var så förbaskat förkyld. Näsan rinner konstant, jag har huvudvärk och känner mig allt annat än frisk. Blä! Hade varit roligare om man kände sig något sånär..

Har varit hemma och tagit det lugnt idag iallfall. Sonen är fortfarande sjuk. Igår hade han nästan 40 graders feber!! I morse feberfri, men nu på kvällen har tempen stigit lite igen. Han behöver väl helgen på att kurera sig tror jag.

Dottern åkte till Torup (skogen) med klassen igår eftermiddag. De sov över där i natt, och hade lekar, grillning, nattvandring och idag frukost och lite lektioner i naturen,
Föräldrar var tvungna att följa med och göra en del av jobbet också för att det skulle bli av. Så mannen körde dit igår, stod för grillningen och var en av fem föräldrar som sov över i stugan.

Mannen kom hem i förmiddags (skulle iväg till jobb på eftermiddagen) och dottern kom hem vid halv 2. Hon la sig direkt och sov i 3 timmar. Hade väl sovit ännu längre om jag inte väckt henne! Hade inte blivit mycket sovit i natt, kanske 4-5 timmar.

Så i går kväll hade jag och sonen en lugn kväll hemma, bara han och jag. Vi låg i soffan och tittade på Mr Beans semester. Den var faktiskt riktigt kul!

Nu måste jag fixa mig inför kvällen. Svärmor kommer hit om en timme och är barnvakt.
Ha en trevlig kväll mina vänner!
Skrivet av Camilla klockan 18:21 | Permalink |


1 Kommentarer: