Lördag
08 mars 2008

Solen skiner, det är 9 grader ute, och det känns verkligen som vår!
Helt underbart! :)

I förmiddags var jag och veckohandlade medan sonen var hos en kompis och spelade Wii. Dottern cyklade själv till stallet idag..de red inte utan hade teorilektion pga att det var hopptävlingar där denna helgen.

Sonen och jag har varit ute och promenerat en timme nu på eftermiddagen. Har ju varit dåligt med promenerandet den senaste månaden pga att jag har haft problem med mitt ena knä. Nu känns det bättre, och jag kände nästan inte av det alls. Så nu ska det bli mer promenerande framöver! :)

Vi har även haft marsvinen ute en stund i trädgården.Så skönt för dom när de har varit inne hela vinten. De tyckte det var så mysigt, och käkade gräs för fullt.
Jag satt på trappan precis bredvid dom, för jag vill inte att de ska smita som de gjorde i höstas. Minns den marsvinsjakten med fasa!! Måste skaffa en utebur till dom snart!

Ikväll blir det Melodifestivalen igen. Tror det blir Carola& Andreas och Ola som går vidare, men vi får väl se..Kanske kan jag njuta av lite god mat ikväll..idag känns det lite bättre runt tanden och halsen (Äntligen!), första dagen på hela veckan som jag klarat mig utan starka värktabletter.


Ha en trevlig lördags kväll!
Skrivet av Camilla klockan 16:40 | Permalink |


5 Kommentarer:


  • Skrivet 08 mars, 2008 22:32, Blogger Gitte

    Det låter som en skön lördag... och vädret v ar ju fantastiskt.. tyvärr så har vi sjukdom hos mig A feber o hängig. Och jag roa mig med tvätt ,mannen fixa våra cyklar. Men du det blev inte som du trodde i andra chansen!!!! Jag tyckte sibel o ola va bäst och de mötte ju typiskt varann.  
  • Skrivet 08 mars, 2008 23:15, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Skönt att det vänt med tanden. Visst är vädret HÄRLIGT!! Kram / maria  
  • Skrivet 09 mars, 2008 08:51, Blogger Lena

    Har du så vackra blommor i din trädgård. Jag blev lite förvånad att inte det var Ola, Andreas och Carola som gick till final.
    Skönt att höra att tanden är bättre, så du kan arbeta hårt din sista vecka på ditt nuvarande arbete.  
  • Skrivet 09 mars, 2008 15:17, Anonymous Anonym

    Skönt att det känns bättre i knät! Sköt om dig!  
  • Skrivet 10 mars, 2008 21:56, Blogger Lena

    jodå Johanna har fått en egen blogg och jag vet att hon har varit inne och lämnat kommentar på din johannas blogg.

    Tjingeling !!!