Visdomstanden
06 mars 2008
Inte har penicillinet hjälpt än :(
När jag vaknade hade jag SÅ ont i visdomstanden och halsen..kunde knappt gapa, och än mindre äta. Lyckades få i mig lite yoggi, men den mjuka mackan jag skulle äta fick jag inte ner. Tuggade en liten liten bit, men jag hade fullt sjå att få ner den. Fastnade liksom i min svullna hals.

Blir ju lite bättre när värktabletterna börjar hjälpa, men jag har fått leva på soppa och fil idag. Inte kul, men bra för figuren förstås!

Hoppas så att pencillinet börjar verka snart, är SÅ trött på att ha så ont. Skulle helst bara vilja sova tills värken ger med sig, men jag har lyckats släpa mig till jobb. Vill helst inte vara hemma..dels är vi lite personal och så har jag ju redan en sjukdag sedan förra veckan (migrän).

Lång dag på jobb idag också, 7.30-16.30. Hämtade sonen på fritids, och snabbt hem och fixade lite middag. Varma koppen bara, men ungarna fick varma mackor också. Sedan skjutsade jag iväg dottern och hennes kompisar till dansen. Under tiden de dansade så var sonen och jag iväg på Stadium och fixade nya gympaskor. Så nu när vi äntligen är hemma, är det bara mysbyxor och slappa som gäller. Ska se Private practise, och sedan är det bums i säng!





Skrivet av Camilla klockan 20:04 | Permalink |


4 Kommentarer: